23 mei 2024, 07:54:31

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Gerda op  6 november 2005, 00:39:03
Hoi Nel,

Ben een beetje van slag door het bericht dat Binky van Caroline plotseling dood is. Het is zo tegenstrijdig, heb je zelf zo'n leuke dag gehad, heeft een ander ondertussen niets dan ellende.

Groetjes Gerda


Lief van je.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Riny

Hoy gerda
Bedankt voor de mooie foto's die je hebt gemaakt bij Avi Fauna,zo zijn we er toch een beetje bij geweest.
Bij het zien van al die lachende gezichten krijg ik weer een dikke brok in mijn keel,dan denk je toch stiekem terug aan gistermiddag en de zorgen om Binky.
Groetjes Riny

Gerda

Hoi Riny,

Het is inderdaad erg tegenstrijdig!!
Onze Avifauna-dag zal altijd 'de dag waarop Binky doodging' blijven.
Toch blijven we ook heel positief op de dag terug denken. Het was enorm gezellig en leerzaam. Het was best een vol programma, maar alles wat werd verteld was erg interessant. Feld vertelt ook op een erg leuke manier. Wanneer hij uitweidde over het sexsueel gedrag van valkjes en er wat mensen in de lach schoten zei hij: 'We hebben het hier nog steeds over valkjes hoor'.

Het meest grappige vond ik dat er veel plaatjes van kromsnavels werden getoond, toen er een dia met valkparkieten verscheen zei iedereen: Ohhhhhh!!
En Feld: 'Wat zijn ze leuk he?'
We moesten toen erg om onszelf lachen!!

Groetjes G


Gerda


Mariska

Hoi Gerda,

Mooie filmpjes heb je gemaakt.
Zo zijn we er toch een klein beetje bij ;)

Groetjes
Mariska


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Rianne

Mooie filmpjes Gerda! Hoeveel foto's had je nu uiteindelijk? ;)

Gerda

Ha die Rianne,

Ik had zo'n 220 foto's!!!
Ik heb maar een kleine selektie op het forum gezet. Meer dan voldoende!!!
Er zijn erg leuke foto's gemaakt, goede impressie van de dag!!
Het was erg gezellig!!!!

Groetjes G

Caroline

Ik ga gauw kijken(naar de foto's bedoel ik), en heel erg bedankt voor je mooie gedicht, weer weg mascara, ik denk dat ik maar waterproof ga halen voor deze week. Ik weet nog niet wat maar wil nog iets mooi ermee gaan doen.

:-* :-* :-* Caroline

Ook namens:

Himself!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Graag gedaan!!! Het is een raar gevoel. Riny zei dat ook al, het is net of een valkje van mezelf is overleden. Zo was ik er mee bezig. Ik heb gisteren en ook vandaag regelmatig wat traantjes laten vallen.

Groetjes G

Gerda

Zo daar ben ik weer. Met wat foto's van valkjes. Maar deze zijn twee dimensionaal!!

Roxanne heeft voor mij deze raamplakkers gemaakt. En ze zijn prachitg!!!!!
Het is wel grappig, Grisha zat er de hele tijd naar te kijken en net vloog ze een beetje als een kolibrie omhoog om er eens tegen aan te tikken!!!

Hier het raam in mijn woonkamer:







Wat vinden jullie ervan!!!!

Roxanne, nog hartelijk bedankt  :-* :-* :-* :-* :-*

Groetjes G

Rianne


Kirsten

Ik vind het ook erg mooi Gerda!

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Caroline

Errug mooi gemaakt maar werkt het ook??

Ik vind het altijd maar eng, doe ook altijd het rolgordijn naar beneden, maar dat is weer zo donker.  :-\

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Caroline,

Voorheen had ik een soort groene velletjes plastic op het  raam geplakt (A6-grootte). En in de Kamer kerstservetten. Dit vooral toen Grisha kwam, want die moest nog aan de ruimte wennen.
Mijn valkjes en grasjes zijn van 8 uur 's ochtends tot half acht 's avonds uit de kooi. En om alijd met de gordijnen dicht te gaan zitten :-\
Ze vliegen zeer regelmatig en met grote vaart rond, maar bij het raam maken ze meteen een bocht. Ze zijn er nu wel aan gewend waar de ramen zijn, maar ik doe dit als extra waarschuwing mochten ze schrikken en in een keer opvliegen.

Groetjes, G

Roosje