Hallo,
Ik heb onlangs via parrotshop nederland een Montana San Diego besteld voor Pino, mijn lieve psychotische valkpartkiet. Na levering blijkt echter dat de onderbak gescheurd is (al het zand valt op de grond) en dat de klemmetjes die de tralies aan de onderbak moeten bevestigen, vervormd zijn. Ik heb uiteraard contact opgenomen met parrotshop, zowel via e-mail als herhaaldelijk via telefoon, maar ik krijg absoluut geen reactie...ik zit hier dus met een kooi van 199€ waar ik niets mee ben.
Heeft er nog iemand slechte ervaringen met parrotshop?
Ik ken ze niet, maar ze moeten wel voldoen aan hun leveringsvoorwaarden. Is er geen instantie waar je nu terecht kunt met dit probleem?
Ik heb het al wel gemeld op een speciaal daarvoor opgerichte site van de Belgische overheid, maar ik heb zo'n vermoeden dat het heel lang gaat duren voor daar reactie op komt...
Als ik de voorwaarden lees: http://www.parrotshopnederland.nl/voorwaarden-pm-6.html is dit een productiefout bij Montana en mag je alles terugsturen. Er staat ook nog een ander nummer bij, misschien die even proberen?
Ik heb zowel het mobiel nummer als het nummer op de bestelbon herhaaldelijk gebeld, meestel wordt er niet opgenomen (ook geen voicemail), ofwel wordt er afgeduwd...
Ik zou alles kunnen terugsturen, maar wat als ze dan nog niet reageren? Dan ben ik m'n geld en m'n kooi kwijt ;)
In ieder geval super bedankt voor je suggesties!!! :D
Blijven proberen en anders een opmerking in het gastenboek schrijven ;)
Hallo,
Ik stuur je even een PB (persoonlijk bericht) met het e-mailadres van degene die zegt de enige echte importeur van Montana te zijn (werkt bij Parrotshop).
Gr, Nel