14 mei 2025, 02:47:50

Truffel valt mij aan!!!

Gestart door Lieke, 10 mei 2005, 08:28:51

« vorige - volgende »

Lieke

Hoi,

Truffel valt mij aan :'(
Dan is hij zo kwaad en dan gaat ie met 'open snaveltje' naar me lopen loeren en in een keer valt hij aan. Dan vliegt hij op mn hand en gaat keihard bijten (soms tot bloedens toe :'( )
Wat is er met hem?? :'( :'(

Groetjes, Lieke

aletta@wanadoo.nl

HOI LIEKE
hoe oud is je valkje
als hij nog jong is dan heb je de kans dat je valkje aan het puberen is,ik heb het mij mijn eigen valkje ook.

GR SANDRA

kok_roy

Wat vervelend voor je... het is altijd jammer om te zien dat je valkje die je zoveel aandacht geeft je aanvalt :(
Hij zal vast wel in de puberteit zitten(hoe oud is je valkje?), was dit vanaf het begin of is het sinds de laatste tijd?

Groeten Roy

Lieke

10 maanden

groetjes, Lieke

karmen

:-\ ik kan je situatie heel goed verstaan want ik heb dit met mijne packo ook ??? het is zelfs zo erg dat ik hem normaal mag wegbrengen naar iemand met een voliere omdat het echt niet meer gaat lang over nagedacht en over gepiekerd en ja ook al veel :'( :'( gelaten dees weekend is men ander vogelke meegegaan met men ventje en daar doet ie het uitstekend vandaag drie nieuwkes gekocht steek ik normaal popje in de kooi alles gaat goed voor een minuut of 15 begint ie haar(of hem) ook te attakeren  :-[ :-\ dus nieuwe vogel in de kooi voor het moment en onze packo vliegt voor het moment los gaat wel niet verder dan de kooi maar als je terug passeert bij de kooi valt ie ons dus aan :-\ dus ik versta je heel goed hoe je je nu voelt wou onze packo nog een kans geven(zoveel bij de rest) maar lukt me niet  :'( groetjes

Annouschka

Hoi,

ik zit hier met minstens 2 mannen, heb in totaal 5 valkjes.  Onze Yoda en Solo hebben dit momenteel ook, Yoda valt vooral aan als hij ineens in een van z'n momenten is, dan begint ie te krijsen en bijt ie achter alles wat ie te pakken kan krijgen, ook naar mij dus, ik probeer hem dan te kalmeren en dat lukt meestal, boos reageren is geen oplossing vind ik.

Solo, die valt ons niet aan maar de anderen wel, eerst was het Yabba, waar ie verliefd op is, alleen maar nu doet ie het bij allemaal, dat duurt +/- een uurtje en dan is het weer over.

Ik denk dat het bij ons vooral is omdat Yoda nu terug niet meer mag paren met z'n vrouwtje, God weet waarom, en Solo mag niet op Yabba, Yabba probeert zelf op Solo te kruipen maar die laat dat niet toe, hij doet het dan maar even met z'n touw ;D

Ik begrijp heel erg goed dat het niet leuk is maar probeer het toch vol te houden, dit is een periode waar hij heen moet, het gaat heus wel over.

groetjes
Annouschka

Elise de wit

Hallo  :)

Wij hebben ook een mannetje (Dido) van een jaar.
Zo is hij heel lief en dan ontzettend aanvallerig.
Maar ja we hopen natuurlijk dat dat  over gaat, we hadden hem al met 4 weken....
Dus dat zeg dus ook niks.

Als je hand als een kommetje houd gaat hij ook met zn staart wiebelen. :P

Groetjes van Elise  ;)  ;)