25 april 2024, 07:50:30

Ben gisteren bij Dazzle wezen kijken!

Gestart door Dazzle, 26 april 2005, 07:00:57

« vorige - volgende »

Dazzle

Hallo allemaal,

Wilde even aan jullie laten weten dat ik gisteren ben wezen kijken naar Dazzle. Suzanne heeft heel veel uitgelegd en ik heb Dazzle zelfs op mijn hand gehad, wat een warm kontje had Dazzle zeg!  :D Dazzle was nog steeds schattig om te zien, maar hoop dat ie toch snel in de veren komt.  ;D  Nu ben ik heel benieuwd wanneer Dazzle gaat uitvliegen, ik hoop dat ie daarna ook snel zelfstandig gaat eten zodat ik hem snel mee naar huis kan nemen. Kan niet wachten. Heb nog een paar foto's voor jullie. De eerste twee zijn door Suzanne zelf gemaakt en de laatste door mijn vriend, daar zit Dazzle op mijn hand (mijn vriend moest er nog niet veel van hebben trouwens, maar dat gaat wel veranderen dat was ook zo met Coco onze dwergpapegaai). De laatste foto vind ik een beetje wazig, dus ik hoop dat jullie er iets uit kunnen halen.







Groetjes Bianca (Dazzle)


Paul

Hoi Bianca,

Wat een schatje is Dazzle :)
Weet je al wat voor mutatie Dazzle gaat worden is dat bont?
De kuif is namelijk zo geel dus daar lijkt het op:)
Ik ben benieuwd hoe hij eruit gaat zien als hij helemaal in de veren zit :)

Groetjes, Paul

Joyce28

Wat ziet ie er lief uit zeg met die stekeltjes,haha
Volgens mij is het een bonte cinnamon zoals jullie ook al dachten,mooi hoor :-*


Riny

Hoy Bianca
Nu je hem eenmaal op je hand hebt gehad zal het wachten nog wel moeilijker worden,denk je ook niet?
Maar het wordt een echte spetter.
Groetjes Riny :D :D :D

gonnie

Hoi Bianca

wat fijn voor jou dat je al kennis gemaakt hebt met je nieuwe valkje, het is een snoepie ,hoelang moet je nog wachten voordat je hem thuis krijgt ?

Groetjes Gonnie




~Natas~

Hoi,

Oh wat een schatje.
Nu ben je helemaal verliefd op je valkje.
Leuke foto's en hoop snel dat hij uitvliegt.
Des te sneller je hem hebt  ;D

Groetjes,

Natas

Dazzle

Hoi allemaal,

Het lijkt erop dat het een bonte chinnamon gaat worden. Het wachten wordt nu inderdaad moeilijker nu ik hem eenmaal gezien en vastgehouden heb. Toen Dazzle eenmaal op mijn hand zat bogon hij op een gegeven moment te bibberen, dus hij zal het wel koud gehad hebben. Zo uit dat warme nest weg gehaald zou ik het ook koud hebben  ;D Hoe lang ik precies moet wachten weet ik niet, als Dazzle eenmaal zelfstandig eet mag hij/zij mee naar huis. Dus dat is nog even afwachten. Suzanne zei dat het nog ongeveer 2 weekjes zal duren voordat Dazzle gaat uitvliegen en dan gaat ze na twee dagen Dazzle in een aparte kooi zetten om te kijken of Dazzle al zelfstandig eet. Is dit nog niet het geval dan zet ze hem/haar weer terug en probeert ze het over een paar dagen weer heb ik begrepen. En zo steeds verder tot Dazzle dan uiteindelijk wel zelfstandig eet. Ik heb zelf zo ongeveer gerekend op half / eind mei.
Wat ik ook zo schattig vind zijn die oranje wangetjes, zo lief om te zien. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Bianca

Oja, mijn website is in de maak, maar het zal nog wel een tijdje duren voordat hij online is. Maar wanneer dit het geval is geef ik jullie een seintje.

Rianne

Hoi Bianca,
wat is het al een schatje, ik hoop dat je vriend hem straks ook lief gaat vinden. Mijn vriend wil er ook nog niks van weten maar ik hoop dat dat veranderd als ik m'n valkje thuis heb.