8 mei 2025, 23:32:01

slechte spijsvertering ouders

Gestart door Riny, 24 april 2005, 09:59:18

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Dat kun je misschien een zwakkere lamp erin draaien .
Ik gebruik een warmtestraler.
groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

hoi riny,

heel erg jammer dat de baby's zijn overleden.
je had het natuurlijk ook niet van te voren kunnen weten.

ik heb veel respect voor je en dat je nu zo goede surogaat mama mag zijn voor de 5 baby's.

heel veel liefs patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Riny

Hoy Patricia
Dat is erg lief van je,maar dit is zo'n leuk werk dat ik blij ben dat ik het mag doen.
Groetjes Riny :D :D :D

Henry

he riny

moeten we zaterrdag nog oordopjes kopen ;D ;D
maar we hebben er wel zin in hoor zaterdag ;D ;D

henry

margreet

hallo Riny,

Gezellig dat de heren je komen helpen, kost natuurlijk best veel tijd om ze te verzorgen + de rest van je valkjes, ze doen het hardstikke goed, liggen er ook erg gezellig bij, mijn koppelte is met de tweede ronde bezig, er liggen nu 5 eitjes, gaat erg goed, ik hoop niet dat ik handvoeding moet gaan geven, dat zou dan de eerste keer zijn en ik vind dat best wel eng. Maar ja als je moet dan doe je het waarschijnlijk wel. Geniet zaterdag maar van de hulp kun je zelf lekker even bijtanken.

groetjes Margreet

Riny

Hoy Margreet
Ik vind het hardstikke leuk dat ze komen maar mijn kleintjes voer ik zelf,dat laat ik mij door niemand afpakken.

Hoy Henry
Je hoeft geen oordopjes mee te brengen want mijn kleintjes zijn keurig opgevoed.

Henry

he riny

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

henry

Riny

Hallo allemaal
Vandaag hebben we de medicijnen binnen gekregen voor mijn kwintet.
Maar het gaat goed ze waren allemaal aan gekomen gisteren,alleen de kropjes van enkele was niet goed leeg vanmorgen
Ik ga er vanuit dat dit nog te maken heeft met de kropverzuring die ze hadden.
Straks zal ik nieuwe foto's maken dan kunnen jullie het verschil zien.

trienke

Hoi riny

Ik ben blij voor je dat het nu goed gaat, en dat ze al aankomne is een goed teken.

Ik wens je nog veel succes.

Groetjes Trienke

Claudia

Hoi Riny
Wat goed dat ze al lekker aangekomen zijn!
Dit worden echt super tamme en lieve valken,dat kan niet anders. We zijn weer benieuwd naar nieuwe foto's, de kids zijn al super trots op de andere foto's en laten ze aan iedereen zien.
Groetjes Claudia Ronny en kidsĀ  ;)

Vickyke

Hey Riny

Wat goed dat ze zo goed bijkomen ;D
En hopen dat hun medicijntjes werken nu he!!

groetjes Vicky

Riny

Hoy Vicky
Zo worden Trienke ,jij en ik echte collega's.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Riny

Hallo allemaal
Ik zal hier foto's plaatsen van zondag en van vandaag,dan kunnen jullie zelf  zien of ze gegroeid zijn.

Deze foto is van zondag toen ik ze 2 uurtjes uit het blok had.

Deze foto is van vandaag.
Je kunt ook goed zien dat ze een flinke groeiachterstand hebben.De eerste is van 12 april en daarna iedere dag een.

KoosjeTweety

Super Riny!
Je ziet echt wel verschil
Je bent een superOma! Ze worden zeker wel groot en sterk door alle goede zorg en liefde die je ze geeft.

Knuffies van mij voor AL je kleintjes en voor jou
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Gerda

27 april 2005, 15:28:09 #74 Last Edit: 27 april 2005, 18:32:35 by Gerda_T
Hoi Riny,

Nou ze zitten er goed actief bij zeg!!! Wat schattig he, zo alle vijf op een rijtje. Straks kun je er geen afstand van doen en heb je dagelijks vijf valkjes om je hoofd vliegen ;D ;D ;D (en maar bedelen om eten....)
De oudste is al een flinkerd zeg!!! Die heeft zelfs al een kuifje, ach wat schattig!!!

Nou dat gaat zeker goedkomen. Alle kaarsjes en goede gedachten hebben dus wel geholpen!!

Krijgen ze ook yakult om de krop sneller te laten legen, of helpen straks die medicijnen daar volledig voor??

Groetjes Gerda