19 april 2024, 14:09:58

slechte spijsvertering ouders

Gestart door Riny, 24 april 2005, 09:59:18

« vorige - volgende »

Riny

1 mei 2005, 06:47:16 #120 Last Edit: 1 mei 2005, 08:43:10 by Riny
Hallo allemaal
Vandaag wordt het een spannende dag voor mijn 5 tal .
Ze gaan nl mee op visite naar mijn zoon in Maastricht.
In hun couveuze met warmwaterzakken onder de houtkrullen zo de auto in.
Maar het gaat echt prima met ze de medicijnen hebben goed aangeslagen.
Ik heb gisteren foto's gemaakt maar de oudste neemt steeds de kuierlatten dus daar komt een aparte foto voor.







Groetjes Riny :D :D :D

Suzanne

Hoi Riny,

Wat een leuke foto's. Ik moest wel lachen om die oudste, dat die telkens de kuierlatten neemt. Ik weet pcies wat je bedoelt.

Veel succes met het mee op visite nemen. Je zult wel veel bekijks hebben met ze  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

trienke

Wat een leuke foto's weer, en wat een schatjes ;D Ze zijn best gegroeid

Die 2 van mij zitten nu te schreeuwen om voeding maar hun kropje is nog niet helemaal leeg, dus zullen ze moeten wachten. ;)

Groetjes Trienke :D :D :D

KoosjeTweety

Riny wat een geweldige foto's weer zeg!
En wat groeien ze super!
Doet me goed om te zien dat ze zo groeien hoor. Je ben een super (O)ma voor de valkjes

Dikke Pluim hoor!
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

valkie

Hoi Riny,

Ze zien er goed uit zeg. Zo te zien komen ze niets te kort bij jou. Ga zo door !!!!

Groetjes,

Harm

PB

Hoi Riny,

Ik lees net pas wat er bij jou allemaal gebeurd is afgelopen tijd. Vervelend zeg dat je zoveel valkjes hebt moeten verliezen. Gelukkig overheerst nu het positieve dat de overige vijf je brengen. Ik zal duimen dat deze het zo goed blijven doen!

Groetjes,
Petra, Taxco en Chica

Gerda

1 mei 2005, 17:51:38 #126 Last Edit: 1 mei 2005, 18:32:07 by Gerda_T
Hoi Riny,

Ze zien er goed uit die kleintjes zeg!! Geweldig!!
Trouwens, je wilde geen dagboek beginnen, want "geen tijd voor".....nou dit is bijna een dagboek geworden ;D ;D ;D

Fijn dat alles zo goed gaat.
Beetje bijgekomen van het herenbezoek?? De koffie was zeker niet aan te slepen?? :D :D

En hoe hebben de kleintjes de wereldreis dwars door Limburg doorstaan?? Het was lekker warm vandaag, dus dat scheelde weer!!

Groetjes Gerda

Henry

                                  he gerda



nou ipv de koffie was de vlaai niet aan te slepen zeg ;D
maar was erg gezellig bij riny en haar dierentuin in het klein :o :o maar was ect super bij riny .



henry

Claudia

Hoi Riny
Ik lees net dat de 5 ling het eerste schoolreisje heeft gemaakt vandaag.Ik had je wel eens willen zien lopen, net een kinderdagverblijf, alleen hoef jij geen luiers mee te nemen. ;D ;D .
Ze zijn straks in elk geval al wat gewend als ze naar hun nieuwebaasjes gaan (ik dusĀ  :P) ;) .
Groetjes Claudia Ronny en kids

Anita1

 ;D sjees wat een schattige foto's zeg.en wat groeien ze goed zeg!!
wat gaaf dat je ze meeneemt,je zal wel een hoop bekijks hebben.
ik denk aan je kanjerr,en net zoals ik bij trienke heb getypt ook ff hier.
JE BENT EEN SUPERMAMA!!
knufff anietje :-*

Riny

Hallo alleaal
Graag wil ik jullie bedanken voor het mee leven met mijn 5 tal.
Maar ze zijn (gelukkig)niet meer spoed en daarom sluit ik deze topic.
Groetjes Riny ;D ;D ;D