verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Christine

Dat eten zal wel komen hoor hij zal vroeg of laat toch lucky gaan imiteren kijk maar naar miko die heeft van in het begin samen gezeten met men valkjes vanaf de tweede dag en hij eet nu ook zelfstandig!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Trienke
Ik denk dat ook wat Christine zegt.
Als wij pasgeboren fazantjes hebben die niet goed zelf eten zetten we er ook altijd een ander bij .
Dan hebben ze een voorbeeld en gaat het snel beter.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

ik hoop het.

wil eigelijk wel van de handvoeding af, maar goed nog even doorzetten, hoeft nog maar 3 x per dag, tenzij het erg verandert.

Maar ja als binkie zelfstandig word dan zal ik de zorg wel weer missen ;)

groetjes trienke

Christine

Dat is waar een zelfstandig valkje is een zorg minder maar ja hopelijk gaat hij snel naar 2 voedingen!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi allemaal

het gaat redelijk goed hier.

Binkie is helaas nog niks aangekomen maar blijf toch doorzetten met 3 voedingen per dag. Hij schreeuwt wel een hele dag om eten.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Probeer te doen of je het niet hoort.
Als jij zorgt dat er een schaaltje op de grond staat en trosgierst aanwezig is ,dan laat maar bleren.
Die geeft het wel een keer bij ,en strooi ook wat eikrachtvoer op de bodem van de kooi.
Succes ermee

trienke

hoi riny

ik hbe een schaaltje met zaadjes en eivoer en krachtvoer, ook een stengel trosgrierst op de bodem , maar dat is de laatste tijd snel op door lucky, die heeft in tijden neit zoveel gegeten.

groetjes Trienke

Christine

Ik hoop dat het schaaltje een beetje gaat helpen, hier is het eten ook snel op men papa zegt ja je moet dat uitblazen maar ze eten alles echt helemaal op zodat er niets meer inzit van zaadjes!

Riny

Hoy Christine
Eigenlijk heeft je papa gelijk want meestal laten valkjes de schilletjes terug in het bakje vallen.

trienke

ja daar heeft hij gelijk in.

groetjes Trienke

Christine

Oei tja maar ja ze eten echt alles op zodat er niets meer overschiet van het zaad zelf! daarom dat is nooit uitblaas alleen wat minder voer in de 4 bakjes kiep!

trienke

hallo allemaal

het gaat goed hier.
Binkie weet ook al wat bijten is, beet me in me vinger toen ik hem wou schoonmaken auw.
Ze maken samen veel geluid hier.

Groetjes Trienke

trienke

hallo allemaal

hier evn een filmpje van binkie in de kooi hoe druk hij is.

http://www.youtube.com/watch.php?v=GMn_9HiUrNk

groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Geen wonder dat daar geen gram vet aan blijft zitten.
Wat een spring in het veld.
groetjes Riny :D :D :D

trienke

hoi allemaal

ja zoals jullie op het filmpje zien is binkie erg druk. Binkie is weer 3 gram afgevallen.  Hij klimt vliegt rent. Ben in ieder geval wel blij dat hij beweegt dan dat hij stil in een hoekje en zit.

Lucky gedraagt zich ook als een clown in de kooi. Aan de stokjes hangen. Die wordt lekker verwent want ja binkie eet het voer niet en lucky vind het wel lekker.

groetjes Trienke