verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Christine

Ja je hebt gelijk maar je hebt daarvoor nog een hele dag de tijd om binkie te observeren allé binkie zen krob te observeren zal ik maar zeggen maar zeurt Binkie niet?? als zen krob bijna leeg is?? :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

nou de hele dag heb ik niet de tijd om te observeren moet zo eerst werken tot ongeveer 5 uur. Maar heb wel iemand die even kan opletten en ze eten kan geven.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik zou zeker 12 uur tussen de laatste voeding en de eerste voeding laten zitten.
Dat doe ik altijd als de valkjes niet meer zo piepklein zijn.
Dan hebben ze ook goed de tijd om de krop te legen.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Ja dat ben ik nu ook van plan, even nog een beetje verschuiven met de tijden en de laatste voeding iets minder kom namelijk op 9 uur vanaaf, maar moet morgen al om kwart voor 8 voeden.

Die tijden ga ik aanhouden.

Verder gaat het goed met binkie, binkie wil maar meer en meer eten hebben  ;) hij eet bijna me vingers op :P wel lief om te zien maar voel al goed dat hij erg sterk is de snavels.

Lucky gaat het ook goed, die zat gisteren lekker in de pap om te eten. Lief gezicht ;D

Groetjes Trienke

Christine

Wat leuk dat alles zo goed gaat en Binkie eet jij maar lekker baasjes vingertjes op want je verdient zo een lekkernij :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi

Met binkie gaat het goed, alleen is hij wel 2 gram afgevallen, waarschijnlijk omdat hij al een beetje oefent met de vleugels en drukker is dan normaal. Hij trappelt veel in de kooi nu om.

Lucky is weer lekker ondeugend allen uithalen wat niet mag :p

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Misschien dat het ook wel komt omdat er nu meer tijd tussen de avond en morgenvoeing zit,het kropje zal ook helemaal leeg zijn geweest.
En als Lucky te lastig wordt stuur je hem per luchtpost maar naar Tante Riny.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Ja dat is michien wel zo dat ie daarom af isgevallen maar hij is wel super veel in beweging nu echt een drukte makertje.

En lucky die heb ik meteen straf gegeven in de kooi. ;)

Groetjes Trienke

trienke

26 september 2005, 16:47:49 #758 Last Edit: 26 september 2005, 16:54:25 by trienke
het gaat nog steeds goed met binkie.

Kan morgen ook nieuwe warmte lampen halen heb meteen 2 besteld

Christine

Wat leuk dat je twee nieuwe lampen gaat halen eigenlijk je hebt gelijk liever twee in plaats van één want er moest er maar één terug stuk gaan! Ik heb gister met veel geduld naar kleine binkie gekeken maar het is een hevig valkje! :-*

trienke

hoi allemaal

Het gaat goed met binkie, zie nu ook dat zijn lichaam gaat groeien ;) alleen veel gram is hij neit aangekomen, vermoed ook dat hij binnenkort gaat vliegen, slaat al met vleugels heen en weer in kooi. De nieuwe lamp is binnen, merk dat ie meteen rustiger is.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Mooi toch jij een Binkie en ik een Bink.
Fijn dat die gaat groeien en dat gewicht komt ook wel goed.
Groetjes Riny en een  :-* voor Lucky

Rianne

Dat zijn denk ik wel goede berichten! Beter als dat mini Bink stil in een hoekje blijft zitten! :)

trienke

Hoi allemaal

Het gaat wel goed met binkie, alleen is binkie niks aangekomen, ik heb vanmorgen eivoer laten weken en dat doe ik straks door zijn voeding heen. ik hoop dat ie toch een beetje gaat aankomen, binkie weegt namelijk nog maar 40 gram.

Groetjes Trienke

trienke

Hoi allemaal

Het gaat goed met binkie, ik doe er nu ook gemalen eivoer en krachtvoer door heen, dit vind ie heerlijk en kon er niet genoeg van krijgen ;) Binkie moet nog even groeien en dan ga ik hem binnenkort overzetten op 3 voedingen per dag, binkie kan het nu wel met 3 voedingen maar vind dat binkkie nog even wat grammetjes aan moet komen.

Groetjes Trienke