verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Ik hoop echt dat je het mis hebt :'(
Maar ik zou eerst proberen om het kleintje bij te voeren en dan natuurlijk als die weer bij de ouders is heel goed in de gaten houden of die ook warm gehouden wordt.
HEEL VEEL SUCCES!!
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Dankje

Hoelang kun je eigelijk opfokvoeding bewaren? Heb nog wat oude van lucky overgehouden, maar staat inmiddels ook dik 3 maanden open ( wel met deksel erop)

Groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Op de pot staat een uiterste houdbaarheidsdatum.
Maar als het nog goed ruikt (jij gebruikt toch nutribird) zou ik het gebruiken.
Ik zit me hier al zorgen te maken dat Lucky dadelijk jaloers wordt.Maar ja daar ben ik Peettante voor ;D

trienke

hahah peettante

dat ga ik dan maar gebruiken zo als het nog nodig is. En lucky jarloers? Valt wel wat me denk, al hoewel toen het kleintje even in huiskamer was te piepen begon lucky ook ;D

Het word even afwachten meer kan ik op dit moment niet doen.

groetjes Trienke en lucky

trienke

Hij ligt nog steeds in het broedblok, maar verzorgen hem nog niet, ik mag er niet meer bij komen van me broer, tja zijn tenslotte zijn vogels, hij zei: laat ze maar mooi zo zitten en kijk morgen maar weer es. Gaat ie wel dood verzorg je die anderen maar. :'(.

Ik wil niet dat die kleine dood gaat. :'( Ik hoop dat ze het jong nog gaan verzorgen.

groetjes trienke

Christine

Wat erg van je broer, ik vind als hem er zelf niet voor zorgt dat hij er ook moet afblijven jij bent er die voor ze klaarstaat dus het zijn eigenlijk jou vogels en niet die van je broer :o

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

heb net even stiekum gekeken en het ukkie ligt nu gelukkig onder pappa, nu maar hopen dat ukkie nog gevoerd word.

Groetjes Trienke

Christine

ik hoop en duim mee voor jou want ik wil niet dat je nog is een valkje kwijt moet geraken en deze keer door je broer

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Er zijn er nu 2 kleintjes, maar hebben nog niks eten gekregen :( Ze worden wel warm gehouden want anders waren ze al lang dood gegaan.

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik was al zo benieuwd wat van je te horen.
In het begin leven de kleintjes nog op de dooier dus afwachten of ze morgen gevoerd worden.
Ik hoop het van harte.

trienke

Mzz Het mannetje is er weer af en ze zijn weer koud, eitjes voelen ook niet meer zo warm aan, de oudste heeft lucht in het kropje. en die is ouder dan 24 uur nu.

Ik mag ze er niet uithalen van me ouders :( Vermoed dat ze het niet gan redden zo.  :'(

Groetjes Trienke

trienke

Ik heb ze nu onder de warmte lamp heb me broer over gehaalt, dat ze niks hoeveden te helpen dat ik alles zelf wel deed, en dat die jongen gewoon van hem zijn tja ik moet toch wat om die schatjes is leven te houden. ze zijn zo klein nog kleiner dan lucky en angel.

Groetjes Trienke

trienke

De foto's

Deze is vanmorgen genomen

En deze zonet. onder de warmte lamp.

Ze hebben net eten gehad, pff wat gaat dat moeilijk zeg bij die kleintjes. ze hebben 0,5 ml gehad, over 2 uurtjes weer.

groetjes trienke

Riny

Hoy Trienke
Ik had het zo graag anders willen hebben voor je,maar de natuur beslist anders.
Wat is dat toch met die valkjes bij jullie dat ze niet voor hun jonkie's willen zorgen?
Ik hoop echt voor je dat de kleintjes er goed door komen.
Nu beginnen alle zorgen weer van voren af aan.
Groetjes en succes Riny :D :D :D

trienke

Ja alle zorgen weer van voor of aan. maar volgend jaar doe we het anders. een paar koppels zet ik apart zodat ze wat meer gescheiden zijn, Want toen er een eitje uit was en de nachts moesten ineens alle vogels op de stok voor het broedblok zitten.

Trouwens het zijn er 3 geworden Gisteravond er nog 1tje weggehaald, ook koud. Zit nu met het temperatuur krijg ik niet op 1 lijn het is nog wat te koud, als dat blijft ga ik voor een half dichte kooi zorgen met alleen boven tralies. hier blijft meer warmte in.

En ze zijn ook heeel klein, kleiner dan lucky en angel. Deze 3 wegen alle 3 3 gram. Ze zijn wel levender dan lucky en angel waren. Ze eten nu ongeveer 0,2 ml niet eens denk ik maar meer kan er niet in het kropje, zo klein is alles.

Lucky kijkt er na maar verder merk ik nog geen jarloezie.
ze zit nu op me hoofd alles mee te lezen.

Groetjes trienke