verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy trienke
Hoeveel papvoedingen heb je hem vandaag gegeven?
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

ik geef hem 2x papvoeding en zit er dan naast. normaal als ik het in de kooi zet wil hij het neit hebben, maar het si nu zeker omgedraait.

Binkie heeft blijkbaar honger nog, hij vreet aan mijn trui haha, terwijl ik hier zaadjes heb te staan en dat wil ie weer niet hebben.

enne peetante je lucky even manieren aan leren :P. HIj is vervelend en wil niet eens meer bij me zitten,
Het lijkt wle dat hij wilder aan het worden is. Toch jarloers???

groetjes Trienke

Rianne

Misschien kun je langzaam de verhoudingen veranderen van de pap. dat het dus wat meer zaadvoer/pellets gaat bevatten en dat hij het echt moet pellen.

trienke

hallo allemaal

binkie is vandaag 2 gram afgevallen. verder gaat het wel goed met hem. alleen wou hij vanmorgen weer niet normaal eten. Hij eet dus smorgens weinig eten.
Binkie wou even laten weten dat hij al blij is met de 3 stemmen ;)

lucky gaat het ook goed.

groetjes Trienke

trienke

hey mensuh

goed nieuws. we zitten nog op internet, en we hebben net ons nieuw internet binnen. Dus hoef geen dag zonder ;D

groetjes Trienke

Rianne

Gelukkig maar anders werd het een zwaar weekje voor je! ;D

trienke

hoi allemaal

het gaat hier goed.

Binkie is 1 gram aangekomen, en heeft net pas eten gekregen vanwege elkaar verkeerd begrijpen. Ik wou hem de helft van de pap eten wat hij normaal eet. maar nu heeft ie zijn krop al weer helemaal vol .

Lucky gaat het ook goed. ze zaten samen zonet te eten. Lief he.

groetjes Trienke

Roosje

Mooi dat alles goed gaat. Meer heb ik niet te zeggen eigenlijk :P

Christine

Lucky en Binkie zet je baasje maar in de bloemetjes na al die zorgen die ze voor jullie gedaan heeft! misschien dat dit kan helpen ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi allemaal

het gaat hier goed. Binkie is niet gegroeid maar ook niet afgevallen.
Vanmorgen wou hij voor het eerst weer eens normaal pap eten.
HIj speelt nog steeds veel met zijn zaadjes.
Maar afen toe denk ik dat hij een klein zaadje opeet. dit is niet zeker.

Verder lucky. Lucky word een beetje vervelend soms.
hij wil de kooi niet terug in. Net alsof hij het door heeft als ik hem pakken wil vliegt hij snel weg steeds.

Vanmorgen zaten ze samen aan de pap. Lucky af en toe wel pikken naar binkie, want ja ze komen ook zo dicht bij elkaar dan in de buurt.

Verder gaat het goed hier. Ook met de buitenbirds. Ze waren gisteren iets van slag omdat er een stok in de voliere vervongen moest worden. Daarom heb ik vanacht het lampje aan gelaten. Nu gaat het goed met ze.

@roosje: ja soms is mijn verhaal elke dag een beetje hetzelfde. Maar goed beter vertellen wat er gebeurd dan helemaal niets.

@christine: ik hoop dat ze naar je luisteren christine haha.

groetjes Trienke

Riny

Hey Trienke
Hoe zit dat nu met internet bij jullie??
Tref je wel je voorzorgsmaatregelen dat je dadelijk niet zonder zit?

trienke

hoi riny

we hebben ons nieuw internet al binnen dus zonder internet hoeven we gelukkig niet te zitten.

En wat voor voorzorgmaatregelen????

groetjes trienke

Riny

Citaat van: trienke op  3 november 2005, 20:26:48
En wat voor voorzorgmaatregelen???

Gewoon ergens gaan logeren waar ze het wel hebben met Binkie en Lucky bv bij mij ;D ;D

trienke

trienke

hallo allemaal

het gaat hier goed. Binkie's gewicht is hetzelfde gebleven.
hij nog geen zaadjes helaas. En hij zeurt wel weer in de middag om eten. Ik geef um dan geen eten en negeer her dan.

lucky gaat ook goed. Ik ga nu meer met lucky om, omdat hij doordat ik meer met binkie bezig was, een beetje minder tam. Nu gaat het goed. Hij geeft me zelfs weer kusjes :)

Groetjes Trienke