verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

trienke

hoi allemaal

IK heb leuk nieuws:

Binkie heeft voor het eerst gevlogen, eerst 10 cm omhoog en meteen weer naar beneden, en 1 keer vloog hij van de tafel af en plofte hij 1 meter verder neer. Voor het eerst schrok ik wel even en kreeg ik de kriebels in me buik.

Ik zit nu met 2 valkjes op schouder, alleen mag binkie niet te dicht bij lucky komen want dan gaat lucku weg. ;)

Groetjes Trienke

Christine

Ik heb binkje echt moeten bewonderen in de cam hij doet het uitstekent echt waar! nu nog lekker groeien tot een echte grote valk van 6 weken en het helemaal goed met hem! wees gerust trienke hij komt er door!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

11 oktober 2005, 10:37:06 #812 Last Edit: 11 oktober 2005, 16:19:22 by Riny
Hoy Trienke   

Zie je wel dat het allemaal goed komt met Binkie.
Je moet alleen (wat heel moeilijk is)meer geduld hebben als een ander.
Ik hoop zo dat Lucky en Binkie goede vriendjes worden.
Lucky zal er heus wel aan wennen dat  er nog een ander valkje op je schouder zit.
Groetjes Riny  :D :D :D

trienke

Hoi allemaal

Binkie gaat het goed en is 3 gram aangekomen, wat een schatje wordt het, moet iedere keer weer lachen om die kleine deugenietje. Nu zou hij mij achterna vliegen maar kwam niet ver haha.

En ja gelukkig ben ik iemand met veel geduld, anders had ik binkie nog niet zo ver gehad.

Groetjes Trienke

Rianne

:) Weer 3 gram erbij! Binkie gaat super! Ook al vliegen las ik. Helaas kan hij het nog niet zo goed vinden met Lucky. :-\

Christine

Dat hij het nog niet goed vind bij lucky zal wel veranderen het is tenslotte een valkje geweest met zware achterstand maar als ie al zen veertjes heeft zal ie al wat meer op een valkje lijken! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hoi allemaal

ja binkie is weer 3 gram aangekomen, vliegt steeds verder al, mooi gezicht zeg, alleen schreeuwt hij steeds meer om eten, ennuh binkie lijkt al op een echte valk hoor, ik denk dat als binkie zonder de warmte lamp kan, kan al bijna, dan doe ik ze samen in een andere kooi en zie wel wat ze doen. Lucky is nu in de voliere, daar is lucky ook met andere valkjes, en daar heeft ie geen last van, maar daar hebben ze ook meer ruimte natuurlijk.

Groetjes Trienke

Rianne

Jee wat gaat dat goed zeg! Ben echt heel blij voor je! En voor Bink natuurlijk! Laat je ons gauw weer foto's zien? :)

trienke

hoi allemaal

Ik heb hier een filmpje van binkie ;)

http://www.youtube.com/watch.php?v=SLGvcRWs26g

Groetjes Trienke

Petra en Cheeky

Wat een lief filmpje van Binkie! Leuk he die geluidjes! Dat herken ik ook van Cheeky en Chara bij ons. Elk valkje heeft z'n eigen geluidjes... zooooo lief! Binkie stapt trouwens wel lekker eigenwijs rond zo! Terwijl het nog zo'n ukkie is!  ;) ;D

Groetjes,
Petra

trienke

binkie is inderdaat erg eigenwijs en heeft ook een eigen willetje soms ;), zoals je ziet op het filmpje. Binkie is bijna 7 weken al.

Ben blij dat hij eigenwijs kan rondstappen, hij heeft veel geluk gehad. ;)

groetjes Trienke

Rianne

Awww wat een leuk filmpje! Dat hoofdje, zo lief. En wat een megakrop! :)

Christine

Ja nu lijkt hij op een echt valkje met een heerlijke kuif wat een leuk filmpje! hij is zo leuk en zo lief eh! :-*

Riny

Hoy Trienke en grut
Wat een mooi filmpje van je Binkie.
Geloof me die kan nu al zonder warmtelamp want hij zit mooi in de veertjes.
Je moet hem ook niet teveel verwennen aan die warmte anders is hij bij het eerste zuchtje wind verkouden.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

hoi riny

Maar toch heeft hij nog geen veertjes op de rug, dat is alleen van zijn vleugels, maar ik ben het ook al aan het afbouwen hoor, overdag de warmtelamp uit, savonds nog ff aan omdat het dan koud hier in huis is.

Ik ga ook over een dag een voeding minderen, kijken of hij dat al aan kan.

Groetjes Trienke