verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Christine

Lucky heeft  gelijk zo een lekkere chipie laat ik toch ook niet liggen :P

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi
weer even wat bij gelezen van je , zonde van je agi`s ,is dit het eerste seizoen dat je met ze kweekt , als dat zo is hoor ik wel vaker dat dan het eerste seizoen moeilijk gaat , heb er erg weinig verstand van hoor , maar lees hier en daar erover omdat het me erg interseert , nog veel sucses met je vakjes en agi`s.
Groetjes gonnie

trienke

Ja het is de eerste kweekseizoen voor ons allemaal. Ik blijf gewoon door zetten in de hoop dat deze 2 nesten uit gaan komen.

Ik denk dat ik binnenkort maar op zoek ga naar een nieuw vrouwtje voor lucky's vader. Ik vind het zielig dat ie nu alleen is, soms wil ie nog wel even knuffelen met het vrouwtje maar het vrouwtje wil niet echt mee doen. Het andere mannentje zit op het nest mee te broeden, dus denk dat dat wel goed gaat komen.

groetjes Trienke

Christine

wat erg van de papa van lucky de mama zo stout om met een ander er van door te gaan? was de papa dan niet goed genoeg?

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

papa was wel goed genoeg voor paren want altijd bevruchte eitjes gehad ( alleen de eerste keer niet). Aleen papa liet zich wel snel van het nest afjagen en dit andere mannetje niet.

groetjes Trienke

trienke

hallo

Vandaag weer wezen douche met lucky
alleen ze vond het minder lekker.

Ik heb het gevoel dat ze savond lekkerder vind dan smorgen's want savonds gaat ze helemaal wassen en smorgens doet ze het niet.

Verder gaat het goed met de rest

groetjes Trienke

Lin

Hey,

zorg je wel dat lucky weer helemaal droog is na het douchen?  :) Mooi dat alles goed is.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Ja ik hou haar zo lang bezig tot dat ze droog is. DE meeste nattigheid droog ik voorzichtig met een handdoek af. Maar ik merk nu wel dat het haar een beetje te veel word, want ze zit nu op haar stok te slapen ;) Soms als ze niet snel droogt dan neem in de fohn en dat vind ze heerlijk.

groetjes Trienke

Christine

Wat leuk dat lucky graag douchet met jou ik kan niet wachten tot ik de mijn mee onder de douche kan pakken

trienke

Hoi allemaal

Het gaat hier goed. Lucky houd me maar in de gaten uit de kooi en een grappig gezicht ze wil er weer uit  :P

Met de rest gaat het goed. gisteren wel een mannetje uit de voliere moeten houden, die heeft een nestje maar het poep bleef aan zijn kont hangen waardoor hij niet meer poepen kon. Nu is het weer schoon en kan ie weer goed poepen ;D

Groetjes Trienke en lucky

Christine

oei dat ook al zou wel een grappig zicht geweest zijn eigenlijk mogen we er niet mee lachen ::) :P ;D

trienke

Hoi

Lucky probeert wat de baas te spelen dit vind ik niet erg leuk, ze vliegt steeds weg als ze even bij je zit. en als ik haar in de kooi wil doen protesteerd ze even. Ik moet haar nu gewoon helemaal vast pakken om der in der kooi te zetten, anders loopt ze gewoon weg. ZE krijgt dus een eigen willetje.

Weet je wel wat wel grappig is :P

als ze zit te eten zit ze op de stok en loopt ze van de ene kant naar de andere kant hihih kleine deugeniet is het.

Groetjes Trienke

Riny

Hallo Trienke
De puberteit komt er aan!!
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

tja het is echt te merken ;) Maar soms is ze ook heel lief geeft ze me alsmaar kusjes ;D

en ook eten uit me mond plukken  :o

groetjes Trienke

trienke

hoi allemaal

het gaat goed aan deze kant, alleen zag vandaag wel een beetje vreemd op. In de voliere laten ze elkaar in de kuif plukken ::) en vervolgens beginnen ze te schreeuwen omdat het pijn doet.

groetjes Trienke