verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Lin

Hey

Dank je. ik zou niet weten of je minder moet, ik weet het ook niet bij de mijne. Die geef ik nu elke keer 15 cc dat gaat makkelijk op en ik ben nu net overgestapt naar 4x per dag omdat ie nu al 53 dagen oud is.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Hallo allemaal.

Het gaat goed met lucky en angel, ze zijn allebij 5 gram aangekomen ;D

Lucky 59 gram
angel 61 gram ;D

En ze worden zo lief ;) alleen smorgens moeten ze nog wel eens een beetje vechten met elkaar wie het eerste de voeding krijgt :o

Groetjes Trienke

Lin

hey,

leuk om te horen weer. Ik wou dat de mijne nu ook eens wat aan kwam

Groeten, Lin

moonwitch (diana)

hoi trienke

Wat fijn dat het zo goed gaat me je de kleintjes.
Ze zien er ook erg goed uit, mijn complimenten hoor.
En hou je ze of gaan ze weg.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

trienke

Hoi diana b

Ik ga ze zelf houden.

Dit is mijn eerste nestje en meteen al met handopvoeding, dit zijn speciale valkjes voor mij, zal ze echt niet meer kunnen missen.

Hoi lin

Ik hoop ook voor je dat die van jou eens zal aankomen, wat geef jij ze nu?

Groetjes Trienke

Lin

Hey,

Ik geef nu 4x op een dag alleen pap en dan 15 cc. dat gaat er makkelijk in. ver probeer ik nu ook zaadjes te laten eten. Ga hem van de week aprt zetten, maar blijf natuurlijk wel voeren. ik hoop dat ie dan wat meer van de zaadjes gaat eten. Begin nu naar de 3x te gaan.

groeten, Lin

trienke

Hallo allemaal

Foto's van gisteren

hier angel alleen ff baasje helpen met typen  :P

HIer zitten ze samen, vind het zelf een hele leuke foto.

Groetjes Trienke

Ria

Hallo,

Het zijn wel poepies geworden hoor. Knap werk ! Hoop dat ik over een week of twee ook zover ben.

Groetjes,
Ria

Rianne

Kan me voorstellen dat je ze allebei houdt, wat een lieverds! :-*

trienke

Hoi allemaal

IK heb een gevoel dat angel een mannetje wordt, echt druk, en wil gekke dingen uithalen,Ook met het eten is ie zo gulsig dat de helft er naast gaat ;) met het lepeltje proberen valt niet mee.

Lucky daar tegen over is echt rustig en kan zo een uur lekker rustig bij je zitten. Ook kun je bij lucky rustig voeden, en mors je bijna niet, Hte lepeltje gaat ook goed bij lucky.

Ook zijn die 2 allebij 2 gram aangekomen, dus kan wel een beetje meer voeding geven.

Groetjes Trienke

Anita1

;D hoi hoi.
ik kan niet anders zeggen dat het droppies zijn.wat zijn ze gegroeid zeg..
en ik kan me zeker voorstellen dat je ze zelf houd.zeker als je er helemaal zelf voor gezorgd hebt.ik vind het erg knap van je.mijn petje af!
geef ze maar een knuffie anita :-*

Lin

Hey Trienke,

Ik kan het bij mij meestal ook wel raden aan het gedrag of het een man is. Als ze zo oud zijn zijn ze wel het liefste vind ik. Echt mooi zijn ze. Je doet het super.

Groeten, Lin

trienke

Hoi allemaal

Vanmiddag begonnen ze wat met hun snaveltje op de grond (bank) te pikken, Ik heb er toen trosgierst neer gelegt, en raad eens, ze beginnen er aan te pikken, en angel pikt het zelf al kleine korreltjes van de grond.

Hoi lin

Ja ik vind ze echt super, vooral lucky is zo lief die kan zo een uur bij je zitten, angel gaat steeds op ontdekkingstocht uit. :P

Groetjes Trienke

Lin

heh wat leuk om te horen. Helaas zijn ze nog te klein om zelf te kunnen eten, maar we leuk dat ze lekker levendig zijn.

Groeten, Lin

trienke

Hallo allemaal

Hier heb ik weer een rij met nieuwe foto's

Lucky 27 dagen weegt nu 66 gram

Hier een foto van der voorkant

Hier een foto van der zijkant

de andere zij

En nog 1tje van der rug

Angel: 24 dagen oud en weegt nu 67 gram

foto van voorkant

Zijkant

Andere zij

Rug

Zo dit waren de foto´s weer voor vandaag, ik hoop dat jullie genoten hebben van de foto's

Groetjes Trienke