verhaal van lucky, binkie en de rest nu nieuwe filmpjes en foto's

Gestart door trienke, 19 april 2005, 09:36:06

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Trienke
Ze zien er echt goed uit hoor.
Hebben ze iedere 3 uur de kropjes leeg?
Bij mij niet hoor.
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

bij mij ook niet hoor!! Lang niet.

Ik laat de kropjes legen in de nacht, door ze geen voeding te geven van 23 uur tot 7 uur.

Tot nu toe zijn dan altijd de kropjes leeg

Ook kan ik angel niet meer ringen :(. Die heeft een te dik pootje, is snel gegroeit.  ;)

Groetjes Trienke

valkie

Hoi Trienke,

Ze zien er erg goed uit ja. Dat kun je nu ook beter zien nu de foto's stukken beter zijn (grapje)  :P.

Lukt het ringen echt niet meer? Misschien kun je het eens proberen met een beetje groene zeep, dat glijd beter en dan gaat het misschien nog net wel.

Knap werk van je om ze vanaf dag 1 te voeden en dit al 10 dagen vol te houden, petje af.  :D

Groetjes,

Valkie

Lin

Hey

Gelukkig willen ze zo goed eten. Stel je voor dat je zowat altijd dwang voeding moest geven. Ik kan niet zien of ze gegroeid zijn. Maar volgens mij wel. Het kopje lijkt wel groter.

Groeten Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

trienke

Het ringen is gelukt, met behulp van mijn broer.

Ik heb namelijk knijpringen voor deze ronde, en we hebben gewoon de ring een stukje open gemaakt en dan dicht geknijpt. Dus nu zit het ringetje erom ;D ;D

Groetjes Trienke

margreet

hallo Trienke,

Als ze elke dag aankomen moet het geen probleem zijn denk ik, bij mij hebben ze geen handvoeding gehad maar er zat tussen mijn valkjes en die van Lique en Paul ook een duidelijk verschil, dat waren toen ook van die dikzakjes. Foto's zien er een stuk duidelijker uit, ze zijn best al wel gegroeid vind ik. En het wordt steeds leuker nu ze al gaan rondhobbelen.

groetjes Margreet

Paul

Hoi Trienke,

Ik vind ze er best goed uit zien hoor voor een jong wat vanaf dag 1 gevoerd is.
Als de kropjes overdag vol zijn dan zou ik me geen zorgen maken want ze groeien best wel en halen het wel in hoor.
Kleintje was hier met 9 weken pas 56 gram die was een stuk afgevallen maar die is nu gewoon 100 gram dus dat gewicht komt later wel.
Je doet het echt heel goed want een valkje vanaf dag 1 dan al 10 dagen in leven houden is een teken dat je het perfect doet hoor anders redden ze dat niet.
Volgens mij is het met knijpringen ook de bedoeling dat je ze open maakt en om de pootjes heen knijpt zo deed ik het namelijk ook alleen heb ik ze er weer afgehaald toen ze naar hun nieuwe baasjes gingen omdat ze toch sneller klemmen dan de gewone ringen.

Groetjes, Paul

Riny

Hoy Trienke
Waar zit je eigenlijk??
Ik ben me al zorgen an het maken dat jij je niet meldt.
Groetjes Riny :D :D :D

KoosjeTweety

trienke heeft stage vanmiddag :)
ze zal straks wel weer komen
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Riny

Hoy Petra
Bedankt ik begon me al zorgen te maken,dat komt omdat ik ook met dat kleine grut zit.
dat schept een band.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

KoosjeTweety

Hihi ja jullie zijn beide supervalkemoeders :)
denk dat ze dr vanavond wel weer is hoor :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

trienke

Zo daar was ik weer ;D Dankje petra  :D

Het gaat super met het kleine goed ;D ;D
Ze groeien als kool. en eten super

Enne ik krijg nog een nestje met eitjes van een ander koppel, het eerste eitje is vandaag gelegt. Dit is ook hun eerste nest ! hopen dat dit goed gaat.

Groetjes Trienke

Rianne

Ik hoop het ook, anders krijg je het erg druk!

trienke

Nou we gaan ff positief denken.  ;D

Dit nestje gaat goed:P  ;D

Groetjes Trienke

KoosjeTweety

En zo is dat :)

Succes hoor :) Je doet het met deze kleintjes al heel goed.... :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed