27 april 2024, 09:10:24

Rui

Gestart door Kolkkie, 12 april 2003, 17:15:23

« vorige - volgende »

Kolkkie

Ff  tussen haakjes. Coco heeft aan de rechter kant een kaal plekje naast zijn snavel. Links is verder wel gewoon. Zal dit door de rui komen? Ik zie nl geen veren komen.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

5 mei 2003, 20:02:02 #16 Last Edit: 5 mei 2003, 20:05:05 by kolkkie
Ik weet niet of het echt duidelijk zichtbaar is. Van voren zie je het beter.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Chewy

Hmm tja ik denk dat niet een verenpak egaal zal zijn. Misschien is het een kleine beschadeging door bijvoorbeeld het krabben. Kan van alles zijn. Maak je niet druk :) Komt vast wel goed.

En zoniet, dan heb je weer iets dat jouw valkje speciaal maakt ;-).

Groetjes, Chris.

Lique

Zo is dat chris, altijd positief blijven.
Je lijkt emiel ratelband wel hahahaha.

Kolkkie

Speciaal kenmerk die hem van de andere onderscheidt.
Vind het alleen raar want eerder was het niet zo.
Zal ik met gel een haarlak zijn veren weer in model brengen :D ;D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

ooo, dat gebruiken ze hier ook iedere dag hoor. Sochtends als ze wakker worden, eerst een half uur voor de spiegel hun kuif in model brengen.
Daar kan ik niet tegen op hahahahahahha :D :D ;)

Chewy

Ik heb mijn valkjes een klein potje gel gegeven. Vinden ze leuk hoor. Alleen die kuif is altijd enorm hard... kan weleens prikken ;) :D:D

Kolkkie

Maak ik zo'n harde spike op zijn kop. Stijf van de gel en haarlak. Zo had ik het vroeger ook,. Allemaal spikeys.

 :D :D ;D ;D :D :D ;D ;D :D :D ;D ;D
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

ik heb het ook altijd vol haarlak zitten, maar dat komt omdat het anders niet blijft zitten bij mij, omdat ik het graag wild heb hahahaha

Chewy

Overigens...

Valkjes vinden het ook heel erg lekker om aan je haar te zitten, juist wanneer er gel in zit (of lak). Zouden ze die smaak lekker vinden?

Lique

ik denk het, maar of het goed is, is een 2e.

Kolkkie

Coco haalt het ook altijd tussen mijn haar uit. Vooral als ik in bed lig doet ie dat. Is wel een lekker gevoel dat gekriebel. :D Maar meestal haal ik hem weg want het lijkt mij niet gezond.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006