19 april 2024, 08:12:25

Aapie's dagboek

Gestart door Mr._KaDiR, 29 januari 2005, 13:21:07

« vorige - volgende »

Rianne

Ik vind het een beetje vreemd van je ouders dat ze je eerst een valkparkiet laten houden, en dan opeens zeggen dat ze hem niet meer willen houden. Dat is toch niet leuk?

Mr._KaDiR

Ik had ze van te voren gewaarschuwd dat een valk veel geluid en veel rommel maakt. Ze gingen akkoord.

Maar nu zeggen ze dat Aapie meer rommel maakt dan dat ze hadden verwacht... ??? ??? ???

Ik had eerder nog nooit een valk gehad, alleen een gras. Misschien dat ze het daarom veel vinden ??? ??? ???

Mr._KaDiR

Beste Marco,

Ik heb het meerdere malen geprobeerd maar de uitslag was telkens weer negatief :'(

Ben  >:( >:( >:( op mezelf >:( >:( >:(

Carine

Beste Mr. Kadir

Zind eer ge begint ,is een wijs gezegde!
Ik vind het een heel triest verhaal.  :-[Met name voor Aapie,maar ook voor jou . Ik heb 2 dochters die me over hebben gehaald om een valkje te nemen na een bezoek aan een dierentuin. Na lang zeuren heb ik toegestemd en ik zou nooit op mijn besluit terug kunnen komen. We hebben ook 2 parkieten,maar ik moet eerlijk zeggen dat ik vind dat die meer rommel maken dan ons valkje. Ik hoop dat je een heel goed tehuis vind voor Aapie en dat we er nog wat van horen .
Sterkte!!!
.Ankie

Rianne

26 april 2005, 19:14:03 #34 Last Edit: 2 mei 2006, 07:02:20 by *Marianne*
Dan hebben je ouders je wel blij gemaakt met een dooie mus, zoals het gezegde gaat.


Dagboek gesloten.
Er is een jaar niets ingeschreven.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne