5 mei 2024, 21:30:16

bolletje ingeslikt

Gestart door jill1, 8 april 2005, 16:45:37

« vorige - volgende »

jill1

8 april 2005, 16:45:37 Last Edit: 16 april 2005, 09:47:33 by Stijn dc
Hoi
Dit is nu al de tweede keer dat ik dringend jullie hulp nodig heb. Maar mijn lieve in de puberteit zittende Pino heeft net hoogstwaarschijnlijk een knopje van mijn oorbel opgegeten (alleen een bolletje zonder staafje). Met een doorsnee van ongeveer 3 a 4 millimeter. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik moet doen. Hij is er in ieder geval niet in gestikt, maar zit het nu ergens waar het niet zitten moet.
Ik hoop echt zo snel mogelijk van jullie te horen.
Groetjes Jill

Riny

hoy Jill
Als er alleen het bolletje in zit kan het volgens mij niet veel kwaad.
Ik denk dat hij het uit zal poepen.
Maar bel anders eens op naar Dr Feld ,die weet het je wel te vetrellen.zijn nummer is 06 52474724
Als hij er niet is kun je de boodschap ook inspreken
Groetjes Riny :D :D :D

Jill1

Hoi
Nou ik inmiddels dr. Feld aan de telefoon gehad en hij heeft me even gerustgesteld. Het bolletje kan wel een hele tijd in de maag blijven zitten, maar komt er via de natuurlijke weg weer uit. ;D
(ik heb me inmiddels maar even geregistreerd, ik maar er zo vaak gebruik van)
Bedankt Riny voor je snelle reactie
Groetjes Jill

Riny

Hoy Jill
Graag gedaan hoor en ik ben blij dat ik je eerste berichtje mag beantwoorden.
Het is hier erg gezellig en als je er vaker op zit op dit forum krijg je er echt vrienden.
Als je vragen hebt stel je ze maar.
Groetjes Riny ;D ;D ;D

Jill1

Hoi Riny
Ik zal zeker gebruik maken van jullie valkparkietenkunde. Heel handig!!!
Groetjes Jill

Stijn dc

hoi

kheb even de titel van je berichtje veranderd. Nu alles is opgelost kunnen mensen met een gelijkaardig probleem makkelijker jouw topic vinden via de zoekmachine :)

Suzanne

Hoi Jil,

Gelukkig maar dat het geen kwaad kan. Dan kan ik ook wel een grapje plaatsen:

Ik kan er niks aan doen, maar ik moest er gelijk aan denken dat jouw valkje straks het carnavalsnummer "ik heb bolletjes in mijn hol" kan zingen  :D :D :D. (Sorry, ben een beetje melig).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

tommy

hoi jill

En heeft je valkje al bolletjes in haar hol?

Hoop dat het allemaal goed gaat met je kleine puber.

grt Annemieke

Jill1

Hoi
Nou ik heb goed nieuws over mijn 'bolletjes slikker'  :D. Hij heeft hem inmiddels in zijn hol gehad. En hij vond het nog wel interessant ook  ;D. Het heeft wel een hele tijd geduurd, maar dr. Feld had me ook al verteld dat het een tijd in de maag kan blijven zitten.
Groetjes Jill

Riny

Hoy Jill
Gelukkig dat het ding eruit is.
Het hoort er niet te zitten dus poep het maar uit!!
Groetjes Riny ;D ;D ;D

tommy

hoi jill,

Wat een mazzel dat het er uit gekomen is.

Gelukkig hoefde hij niet door de rontgen. ;)

veel plezier verder met je puber.

grt Annemieke