19 april 2024, 05:21:35

Wat vinden jullie?

Gestart door Valerie, 16 april 2005, 18:20:24

« vorige - volgende »

Valerie

Kooi is jaar of 3. Hij vraagt rond de 100 €. Afmeting 85/55/150
Wat denken jullie? Mag vanavond komen kijken, maar dat berichtje krijg ik natuurlijk veel te laat.  :-\
Zou morgen kunnen, ik vraag wel ff telefoonnummer en waar hij woont.



KoosjeTweety

De een vraagt €50,= de ander €100,=
Wat wil je er zelf vooruitgeven?
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Riny

Hoy Valerie
Ik heb voor een hele grote jockkooi die er nog als nieuwe uit zag maar €50 gegeven.
Groetjes Riny :D :D :D

KoosjeTweety

Same here voor de kooi die hier voor 199,- staat heb ik  50 euro betaald :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Nou, ik heb hem!!! :)
Ben gaan kijken. Er heeft een papegaai (nog geen 3 dagen) in gezeten. Hij had de papegaai samen met kooi gekocht. Toen kreeg hij (2 dagen later) voor zijn verjaardag de kooi die hij al alrijd wilde, met bak rondom, dure papegaaienkooi. Met de gedachte deze te houden om de vogel 's zomers buiten te zetten, bleef de kooi in de garage staan. Zat wel wat stof op, maar hij ziet er niet gebruikt uit. Nu ik thuis kom, jammer dat ie niet beschut stond, want als ik de tralies vooraan zie... hopelijk is het gewoon vuil en geen oxidatie. Heeft wel binnen gestaan. Nou, hopen maar. Hij ziet er verder, buiten het stof, erg nieuw uit. De bak onderin zit geen schrammetje in en de voederbakjes zijn nieuw. Ook de 3 zitstokken zien er splinternieuw en ongebruikt uit.
Zo meteen ga ik hem proberen te demonteren en morgenvroeg alles schoonmaken en ontsmetten met dettol. :)
Ik is blij!!! :)



Valerie

Demonter lukt niet, dan ga ik 2 schroeven beschadigen. Ik probeer hem morgen wel de trap op te krijgen en het balkon. Ga ik hem daar lekker soppen. :)



KoosjeTweety

Super meis!!

Krijg je die schroeven echt niet los?
Heeft ie ze wel heel strak aan gedraait.
Succes morgen met het versjouwen naar boven.
EN boenze :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Ik zou verder kunnen proberen, maar ben bang dat ik dan de schroeven stukmaak. Dus maar in de kooi kruipen en zo proberen. :p



KoosjeTweety

Hihi Hij is er groot genoeg voor :)
Ik hang ook regelmatig in de kooi... Omdat ze weer is wat hebben laten vallen :)
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Valerie

Hij lijkt erg makkelijk schoon te maken. :)



Paul

Hoi Valerie,

Je nieuwe kooi ziet er goed uit op de foto :)
Hopenlijk krijg je dat vieze laagje eraf maar met een sponsje met wat dettol krijg je ook een hoop schoon en goed ontsmet.
Maar als hij al zolang in de garage staat zullen er niet veel bacterien van de papagaai meer op zitten maar gewoon nooit risico nemen en goed ontsmetten.

Groetjes, Paul

Valerie

Ik heb hem uit elkaar gekregen Ben  uur bezig geweest met ontsmetten. Het laagje kreeg ik er niet overal af, jammer. Ik moet hem verder nog helemaal schoonspoelen met een nieuwe emmer heet water. Daar ben ik niet meer in geslaagd. Ben nu weer op het werk. Vanavond ga ik verder. Met een doek alles schoonspoelen dan afdrogen en hopelijk in elkaar zetten, dan inrichten en vogels erin. :)
Het water zag hier enorm vuil  :o
Groetjes,

Valerie



Riny

Hoy Valerie
Ja dat is een heel werk maar je hebt er wel eer van.
En je valkjes zullen je heel dankbaar zijn.
Ben heel benieuwd naar de foto als de kooi klaar is.
Groetjes Riny :D :D :D

Valerie

Voor foto's kijk in mijn dagboek Daffy en de andere vogels. ;)
Wat een werk. Ben er moe van. Maar het is het waard. :)