2 mei 2025, 19:53:25

Voor paul

Gestart door marianca., 26 april 2005, 16:48:16

« vorige - volgende »

marianca.

Hallo Paul,

Dit is zogezegd de open keuken...de open ruimte waar nu nog 3 kooien staan.Kokkie en Sita zijn aan het broeden ..de middelste kooi zitten 4 grasparkieten in en daarnaast staat die zeshoekige kooi met 6 valkjes en de 2 kakarikis...zijn trouwens superlief bij de valken.
Nu heb je zo ongeveer een idee hoe mijn valken staan ;)
Daar hangen trouwens ook die klimtouwen..

marianca.

26 april 2005, 17:00:38 #1 Last Edit: 26 april 2005, 17:31:40 by marianca.
Hallo paul,

Dit zijn ook nog rosie en coco..aan de broed :).Hoop dat ze dit jaar een nestje krijgen..vorigjaar was er niks bevrucht.Nu kan in wel eitjes overleggen van Sita en Kokkie..hoop erop in ieder geval.

Paul

Hoi Marianca,

Lekker wat kooien die je nu hebt staan zeg :)
Maar wil je dan als alles klaar is alle valkjes naar buiten doen of maar een aantal?
Ik vind het zelf juist veel leuker de valkjes binnen want je hebt er een veel grotere band mee :)

Groetjes, Paul

marianca

Hallo paul,

Nou,ik zal zeker heel wat valkjes binnen laten.Ik geniet van hun gezelligheid ;).Maar eer het zover is heb ik al opatjes en matjes denk ik :) :).
Ik zal wel wat kooien gaan verkopen...sowieso de grote kooi waarin Sita en Kokkie aan het broeden zijn...een ervan is al schoongemaakt en netjes weggezet.
De maten ervan zijn 75 breed en 75 diep..210 hoog..weet alleen nog niet wat ik ervoor ga vragen...heeft niet zo een spoed..staan mij niet in de weg.

groetjes
marianca

Paul

Hoi marianca,

Wat leuk dat je er toch nog een aantal binnenhoud :)
Dat zullen zeker wel de tamste en liefste zijn he :)
Je hebt er inderdaad veel gezelligheid van binnen ik zou als ik er naar buiten zou doen ook een aantal echt binnen willen houden en sommige zullen het denk ik bij mij buiten niet eens naar hun zin hebben.
Hier in huis zijn ze het gewend en buiten is weer heel vreemd voor ze natuurlijk.
Ze zullen er op den duur natuurlijk wel aan wennen.

Groetjes, Paul