bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi allemaal,
Dit jaar (de eerste is er al) krijg ik weer diverse logeervalkjes. Als de mensen contact met me zochten of ik in de door hun genoemde periode kon en hoeveel het moest kosten.
Hoeveel moet het kosten? Helemaal niets naar mijn mening.
Tot nu toe paste ik op aardig wat vogels hier in de buurt, gratis. Nu heb ik aanmeldingen via deze site, moet ik dan ineens wel geld gaan vragen? Voor mij hoeft dat niet.
Nu wordt daar door sommige mensen verbaasd op gereageert. Ik voel me dan een beetje ongemakkelijk.
Hoe doen jullie dat? Vragen jullie er geld voor?
Graag jullie meningen/ervaringen.
Groetjes Nel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel Tot nog toe heb ik alleen valkjes hier gehad in de vakantie die hier ook geboren zijn. Jij zegt dat je op aardig wat vogels pastte,waren die dan ook bij jou in huis?? En eigenlijk vind ik dat als die mensen vreemde voor je zijn dat je er best wat voor mag vragen. Bij vrienden en kennissen vind ik het heel wat anders. Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Riny,
De vogels waar ik op pas zijn dan op dat moment bij mij in huis.
Het zijn tot nu toe niet alleen vogels van mensen die ik ken geweest als logeervogel. Ook heb ik regelmatig op een oproep op de Marktplaats gereageerd van mensen die een oppas zochten.
Je vindt dat je er wat voor kan vragen, maar aan welk bedrag denk je dan? 50 eurocent per dag of 2 euro per week of zoiets?
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Nel Dat ben ik met Suzanne eens . Je moet bedenken hoeveel ben je er mee bezig,en dan vind ik 0,50 niet veel. Dat is €3.50 per week.Je kunt er amper een fatsoenlijke snoepstok voor je valkjes voor kopen.  groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lique
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

©ockatiels
|
Ik vind een euro per dag een normale vergoeding. Vergeet niet dat je veel tijd kwijt bent aan de opvang vogel. In het verleden hebben wij ook valkjes hier gehad tijdens de vakanties, alleen doen wij dit nu niet meer wegens omstandigheden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Je mag er best wat voor vragen vind ik. Je steekt wel je tijd en energie er in, je geeft ze te eten en drinken en je geeft ze aandacht. Mocht je er niks aan willen verdienen, kun je altijd valkparkiet.com een donatie geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Dat vind ik een goeie:
Ik zal inderdaad een vergoeding gaan vragen. Hetgeen ik bij elkaar "verdien" doneer ik naar valkparkiet.com.
Slim.
Groetjes, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miriam
Gast
|
Ik vind dat als ik op vakantie kan gaan,ik ook zeker de oppas van mijn valk een vergoeding kan geven..... Het is toch dat mijn valk goed verzorgt is.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
evi
Gast
|
hey nel, ik vind dat heel tof van jou dat je dat wil doen gratis op valkjes letten. ik zou dat ook doen wanneer ze hun eigen voedsel meebrengen. ik zoek nog een oppas voor mijn valkje maar het komt niet voor elkaar misschien kan jij mij helpen ik woon in aalst en het zou voor de periode van 21 augustus tot 4 september zijn men email is evike89@hotmail.com moest je deze nodig hebben groetjes vanwege evi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hallo Evi,
Jouw woonplaats ligt heel erg ver van mijn woonplaats af (bij jou vandaan voorbij Rotterdam). Bovendien gaan wij, als de laatste logeervalk weer weg is, verder met verbouwen.
Succes met verder zoeken.
Groetjes, Nel/Bobbie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valkje-jacco
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkparkiet.com is the best
|
Hoi Nel,
Dat vind ik nog weinig, 50 cent per dag, als je op internet zoekt zit je al gauw op 4 euro per dag
|
|
|
|
|
|
hoi! ik heb 7 valkparkieten, Jacco, wildkleur man van juni 2004 Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006 Pearl: geparelde pop, van 2006 Appie: Albino man, van 2006 Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??) J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn 
|
|
|
moon_midushi
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
ik vindt een kleine vergoeding ook wel goed. want je bent er toch mee bezig en de verzorging zit er ook bij.. als iemand een oppas zoekt ik doe het ook graag ook papegaaien zijn welkom.. ik woon in Den_Haag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ineke
Valkparkiet

Geslacht: 

Kiekeboe!
|
Ik sluit mij aan bij Agnes en zou liever betalen als mijn vogel op n goed adres binnenshuis verblijft en ik met n gerust hart met vakantie kan. Zelf vind ik 10-15 euro per week n mooi bedrag (wel eigen voer ed meenemen naar logeeradres). Ik betaal graag als mijn vogel dan aandacht krijgt en de vleugeltjes elke dag even mag strekken. Ook zou ik in zijn doos bij het voer extra geld (ca. 75 euro) leggen voor t geval diegene naar de da moet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|