4 mei 2025, 02:41:08

Wat voor mutatie is Wooki?

Gestart door Annouschka, 18 april 2005, 18:14:18

« vorige - volgende »

Annouschka

Hoi,

zoals sommigen al weten, heb ik sedert zaterdag een nieuw valkje erbij, Wooki is zijn naam en hij is 8 weekjes oud.

Nu is mijn vraag, wat voor mutatie is Wooki??  Het lijkt geen zuivere cinnamon geparelde maar ik vind ook niet dat ie lijkt op een geparelde wildkleur.  Kan iemand mij helpen???

Hier een paar foto's van mijn scheetje:

ik heb ook even z'n rug gefotografeerd om te laten zien dat ie daar dus wel heel donker van kleur is, z'n buikje daarentegen is volgens mij geen buik van een wildkleur ???

Ik hoop dat dit genoeg foto's zijn om te zien welke mutatie hij is.

groetjes
Annouschka

Stijn dc

hoi

dit is een gewoon geparelde. Dus niet cinnamon, maar grijs gepareld.

Annouschka

Hoi,

dankjewel Stijn!!

groetjes

Anita1

;D ja annouss is een wildkleur gepareld net asl mijn daffy die ik toen had.kijk..

daffy is nu bij valerie.knuff anita

Tara

Hoi Annouschka,

ja ik geef Stijn gelijk hoor, is een gewone geparelde :).
Waarom dacht je dat die cinnamon was?

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Annouschka,

Geparelde valkjes kunnen er soms heel verschillend uitzien het is gewoon hoeveel parels ze van de ouders erven en sommige zijn ook weer met veel meer geel maar het blijven gewoon wildkleur geparelde valkjes.
Wooki heeft weer een hele andere tekening dan de geparelde valkjes die ik altijd heb bijvoorbeeld terwijl de mutatie hetzelfde is :)

Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

Tara, omdat ie een heel lichtkleurig buikje heeft, is mss niet zo goed te zien op de foto en hij naar cinnamon lijkt te gaan, er zat nog een jong valkje bij, een cinnamon en het leken net broer en zus.

Paul, jij hebt mijn Wooki wrs wel al live gezien toen je bij Tineke was?? ;D

groetjes

Tara

Hoi,

dat het buikje bruinig is wil vaak niks zeggen hoor, hebben er hier ook wel, vaak verandert dit ook weer na de rui. Hier zijn sommige in de zomer ook anders dan in de winter.

Groetjes.

Paul

Hoi Annouschka,

Ik heb Wooki denk ik wel gezien bij Tineke die zat in een kooi in huis :)
Maar wist toen nog niet dat die voor jou ging worden he :)
Ik heb er denk ik op een een meter afstand naast gezeten :)
Groetjes, Paul

Annouschka

Hoi,

ik wist het ook niet Paul :D tot zaterdag, toen we op bezoek gingen bij Tineke.  Mijn vriend heeft de knoop doorgehakt maar was eigenlijk al verliefd toen ie hem voor het eerst zag :)

groetjes

Paul

Hoi Annouschka,

Dus het was gewoon liefde op het eerste gezicht toen je hem zag :)
Het is ook wel een schatje om te zien echt een heel lief en eigenwijs koppie.

Groetjes, Paul