24 april 2024, 13:33:36

hangende "tuin"

Gestart door x.dEMOtape.x, 12 april 2005, 22:41:29

« vorige - volgende »

x.dEMOtape.x

Ik was van plan om in de voliere een soort hangende minituin te maken.
Ik weet niet of jullie je het kennen maar ik was van plan om er een plantenhanger voor te gebruiken, het type halve draadijzeren bol met vanonder dat bruine doek in dat ze in tuincentra veel verkopen.
Weten jullie misschien of dit bruine goedje giftig is voor de valkjes ? (ik vermoed dat het kokosmat is maar ben er niet zeker van)

Paul

Hoi,

Of die cocosmat giftig is weet ik niet zeker ik heb er matjes voor in het broedblok van gemaakt en ze trokken het helemaal aan stukken :)
Maar het leek me dat er een soort plastic laagje overheen zat om de cocosvezel bij elkaar te houden dat zou wel slecht kunnen zijn maar de cocos zelf kan zonder meer geen kwaad.
Houd er wel rekening mee dat valkjes planten in een mum van tijd slopen en daarna gaat je hele hangmand eraan daar zijn ze ook gek op  ;D

Groetjes, Paul

gonnie

Hoi

Daar heb je zeker kans op , mijn planten in de huiskamer, overleven het ook niet, er komt gat na gat in en de bladeren sneuvelen met bosjes ,al eet hij er maar heel weinig van alles maakt maakt ie kapot, wil ik iets over houden zet ik het altijd weg .

Groetjes gonnie




x.dEMOtape.x

dat de planten geen lang leven zouden hebben weet ik maar al te goed, maar das ook ni erg e, ff opnieuw wa derin late groeie en tis klaar. Zolang ze maar niet vergiftigd worde door die mat is alles ok :)