6 mei 2025, 01:31:02

bloed op vleugel

Gestart door cailinco, 19 april 2005, 12:49:40

« vorige - volgende »

cailinco

Hallo allemaal,

Ik ben net een beetje geschrokken. Ik was bezig mijn valkjes schoon water te geven. Ineens ging mijn mobiele telefoon af en mijn valkjes schrokken en vlogen de kooi uit. Beide tegen het raam. normaal heb ik de gordijnen dicht als ze vliegen. Jack is erg geschrokken en kon ik zo oppakken, daar lijkt alles goed mee te zijn. Maar Pacific heeft een klein beetje bloed boven aan haar vleugel. Ze zijn nu onder de indruk van alles, ik laat ze maar even zo zitten. Straks kijk ik wel even beter maar ik wil ze nu niet teveel stress bezorgen. Mijn vraag is wat ik met dat bloed moet doen. Ik maak me niet teveel zorgen want ze vliegen allebei nog, maar toch wil ik voor de zekerheid even wat deskundig advies van jullie. De valkjes zijn ongeveer 9 weken we hebben ze nu 2 weken in huis. Op welke symptonen moet ik letten als er iets mis is?

groetjes Gilian

Riny

Hallo Gillian
Je kunt het beste maar zorgen dat ze vandaag rust krijgen.
Laat het maar een beetje donker zijn in de kamer waar ze staan,ze zullen wel een beetje versuft zijn door de klap.
En een goede les voor jou de volgende keer zorgen dat er iets voor de ramen zit,zeker bij zo'n jonge valkjes die de weg nog niet zo goed weten in huis.
Dat bloeden houd denk ik vanzelf wel op anders kun je er ook wat bloem op doen om het te laten stoppen.
groetjes Riny :D :D :D