23 mei 2024, 16:47:20

wondje aan kropje

Gestart door Riny, 17 april 2005, 20:20:26

« vorige - volgende »

Riny

17 april 2005, 20:20:26 Last Edit: 17 april 2005, 20:43:55 by Riny
Hallo allemaal
Wie kan mij vertellen wat ik moet doen als een jonkie een wondje heeft aan zijn kropje.
Het jong is vandaag of gisteravond geboren.
Groetjes Riny :) :) :)

wim roskam

hallo riny je kan er een beetje zuurvrije vaseline opdoen ter bescherming van het wondje en om het soepel te houden , mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa jualfa@caiway.nl te moordrecht

Riny

Hoy Wim
Is dat gewone vaseline??
Zou je ook uierzalf mogen gebruiken.
Groetjes Riny :D :D :D

wim roskam

riny het moet zuurvrije vaseline zijn ,  staat op het potje of het zuurvrij is ,  mvg wim roskam hobbykwekrij jualfa

Riny

Hoy Wim
Dan doe ik het er morgen wel op .Ik heb hem net weer naar zijn nestblok gebracht .
Hij heeft goed gegeten en was goed levendig,dus we hopen er maar het beste van.
Hij is een van de 17 die in 5 dagen tijd geboren zijn dus ik hoef me niet te vervelen.
Groetjes Riny :D :D :D

wim roskam

beste riny ,  het mag ook labello zijn voor als je schraale lippen hebt  , je weet wel de blauwe stift ,  naturel zonder smaalkje , kijk bij ons zelf hoe snel het werkt , het doet het zelfde met de vogels mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa

Riny

Hoy Wim
Je bent geweldig dat doe ik morgenvroeg gelijk.
Hoe gaat het bij jou??hoeveel jonkie's heb je?
Groetjes Riny :D :D :D

wim roskam

riny  , de klat zit er een beetje in , overschot aan mannen , knokken om de vrouwtjes , darom vroeg ik al bij te koop gevraagd om broedrijpe poppen , als het goed is komen er van de week twee bij , en gaat er 1 man weg hoop ik , verder heb ik momenteel 1 koppel op eieren onze gele mutant popey met geel geparelde cinnamon pop verder verwacht ik van kppel witmasker gepareld x gepareld donker tegen zwart aan met gele  parels deze week eieren ,  en van een koppel cinnamons ook deze week eieren , de restis in de blokken aan het rommelen , zoekende mmar worden steeds gestoort door de mannen , mvg wim roskam hobbykwekerij jualfa

Suzanne

Citaat van: Riny op 17 april 2005, 21:26:50
Hoy Wim
Dan doe ik het er morgen wel op .Ik heb hem net weer naar zijn nestblok gebracht .
Hij heeft goed gegeten en was goed levendig,dus we hopen er maar het beste van.
Hij is een van de 17 die in 5 dagen tijd geboren zijn dus ik hoef me niet te vervelen.
Groetjes Riny :D :D :D


Wauw Riny, jij hebt veel jongen in 5 dagen tijd! Hoeveel valkjes heb jij eigenlijk zitten? Heb je ergens een dagboek? Ik was al zoekende, maar kon zo gauw niks vinden.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Riny

Hoy Suzanne
Daar heb ik geen tijd voor.
Ik maak ook jonkie's helemaal tam voor de toekomstige eigenaren en heb daar een hele wachtlijst voor.
Met de toekomstige eigenaren heb ik allemaal persoonlijk contact via mail.Ik heb 16 volwassen valkparkieten.
Groetjes Riny :D :D :D

Suzanne

Hoi Riny,

Ah, vandaar dat ik niks gevonden kon krijgen.

Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor mutaties je hebt zitten. Ik weet dus dat je een primrose hebt, maar verder....  ::).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Riny

Hallo allemaal
Het kleintje heb ik gisteravond mee naar binnen genomen en onder de warmtelamg gezet totdat het niet meer bloedde.
Daarna heb ik het nutribird gegeven omdat het donker was en ik er niet zeker van was of die nog gevoerd zou worden in het donker.Ik heb aan zijn kropje wat uierzalf gedaan.
Daarna heb ik hem terug gebracht naar het nestblok.
Vanmorgen was alles prima in orde met hem,hopelijk blijft het zo.
Groetjes Riny :D :D :D

patty_dordtse valkjes

hoi,

leuk zeg dat het goed gaat toch met het baby'tje.

ik heb ook nieuws hoor hahaha.

lees dagboekje maar is.

groetjes
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

marga

hoi riny

ben blij dat het nu weer goed gaat
met kleintje

groetjes marga