kan er iemand mij zegge of dit een koppeltje is of niet?

Gestart door gissi and gizmo, 11 april 2005, 14:59:51

« vorige - volgende »

Anita1

hoi hoi.
het lijken mij 2 mannen.
allebei veel geef in de kuif en erg rode wangen.
gr anita

Riny

Hoy
Mij lijken het ook twee mannen te zijn hoor.
Groetjes Riny :D :D :D

Bianca

het zou kunnen zijn dat de bonte (links) een pop is, ik heb hier ook een bonte pop zitten met zeer gele kuif en superrode wangetjes.
Ik zou het dus niet meteen afschuiven, maar zeker weten doe je het nooit.
Ik moet wel zeggen dat ik de staart erg zwart vind, en vaak bij een grijze staart van een pop zit hier visgraat-motief op, wat deze dus niet heeft, wat weer zou duiden op een man.
Ik weet alleen niet of dat ook opgaat bij de bonte mutatie.

Groetjes Bianca
Sorry voor de verwarring, maar ik denk dat je er met een foto niet mee opschiet.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

gissi and gizmo

het is wel een donkere foto hoor.
want hare staart is grijs met 1 pluim geel en hare staart is wel een stukje langer dan de andere.
maar ze zitte veel met de koppen tege elkaar daarmee dat ik er ni goed aan uitkan.

maar alvast bedankt

Tara

De wildkleur is idd een man,
verder kan het idd zijn dat de bonte een pop is, dit heeft helemaal niks te maken met de fel gele kop en de rode wangen.

Groetjes, Tara

margreet

hallo,

Ik ben het met Tara eens, mijn bonte pop heeft ook een fel gele kop met gele kuif, wist in het begin ook niet of het een mannetje of popje was, het gedrag was van een popje maar  wist het pas zeker toen ze eieren ging leggen.

groetjes Margreet

Riny

hoy Allemaal
Ik zit hier ook te zweten met een mooie bonte.
Vraag me niet man of pop kan er maar niet achter komen.
Groetjes Riny :D :D :D

Suzanne

Hoi,

Ik ben het met Tara eens. De wildkleur is een man, de bonte is niet te zeggen en moet je afwachten.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Karin

Hahaha Riny, lastig hè, bontjes, ik heb ook een bontje, eigen kweek, 5 maandjes oud, ik had toch echt gezworen dat het een man was, maar er komt nog geen piep uit  ;D

En ik ben het met de rest eens : wildkleur man, bont onbekend.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gissi and gizmo

ok bedankt iedereen voor jullie reactie.

ik zal maar even afwachten tot als ze mss eitjes gaan leggen.

maar toch alvast bedankt
:D :D

Valerie

Ik had ooit een bont mannetje, Rocky. Valko en Rocky zaten ook met de kopjes tegen elkaar en elkaar te poetsen, dus het wil niet altijd zeggen...