wat vinden jullie hier nou van dit kan toch niet ?

Gestart door sharin, 6 april 2005, 14:07:19

« vorige - volgende »

Anita1

dus jij vind dit kunnen miss florida?
andere onderwerpen van het forum gaan toch ook gewoon door?
en ik denk dat hier de rust al in komt hoor.maar mensen die dit nog niet gelezen hebben moeten alsnog kunnen reageren.gr anita

~Natas~

Mag ik vragen waar dit onderwerp staat eigenlijk?
Ik heb gekeken maar kan het nu niet meer vinden op marktplaats  ???

Natas

Anita1

natas,kijk omhoog hier op deze pagina.dan zie je de link van hem vanzelf.klik daarop en je bent op de marktplaats.kijk bij pagina 1 het eerste bericht.knuff anita

Henry

                                         he anita


ik ga toch jou ook niet zwart maken met berichten achter jou rug om?ik vindt het gewoon niet kunnen.


henry

sky

Al zeg ik het zelf, maar ik heb een goeike gestuurt naar hem.
Heb hem gevraagt of hij geen olifant wilde ?
Een olifant die de lamdada kan spelen op de piano. ;D ;D ;D
Ben benieuwt hoe ver hij uit zijn dak gaat.
Reaktie komt later.

Groetjes sky,

Lique

Hoi allemaal,

Dit kan natuurlijk niet!
Iemand wordt achter zijn rug om zwart gemaakt.
En iedereen wordt opgestookt om hem een email te sturen.
Het is prima om een discussie te voeren, alleen op deze manier gaat té ver. Zijn prive email wordt genoemd en al.
Dat zouden jullie ook niet leuk vinden, als het op deze manier zou gebeuren.....

Ik vind zijn manier van aanpak ook niet kunnen, alleen heb ik deze meneer wel een email gestuurd, om hem op de hoogte te stellen van wat er gebeurt. Even afwachten op zijn reactie, misschien is het verstandig dat hij hier ook op gaat reageren.

Er komen ook kinderen op dit forum, dus denk AUB aan het taalgebruik. We zijn geen hanggroepjongeren die met ons allen 1 persoon pakken. We zijn allen liefhebbers van valkparkieten, we kunnen hem gewoon dus op de hoogte stellen (onderbouwd) dat wij het hier niet mee eens zijn.

Hij is niet de eerste die dit doet, en zeker niet de laatste.

Groetjes Lique

Anita1

tja..je hebt gelijk lique..
we zijn te ver gegaan.
ik bied hierbij oprecht mijn excuus aan.
op de manier waarop we ermee om gaan is idd wel kinderachtig.
ongeacht,dat hij fout zit.
nogmaals sorry,ik zal er mee ophouden.knuff anita

Valerie

Ik heb die man geen mail gestuurd, want daar houd ik me niet mee bezig, maar ik vind het onverantwoord dat hij zegt dat een valkje mee naar buiten kan zonder weg te vliegen. Maar wat die man als antwoord in zijn mailtjes schrijft, vind ik ook lelijk.
Hij mag gerust zijn valkjes verkopen, maar als hij zegt dat ze op de schouder mee naar buiten kunnen, dan gaat hij heel wat mensen pijn doen die dit proberen en zo hun valkje kwijtraken. Er zijn genoeg mensen die zoiets zouden geloven.



Paul

Hoi,

Ik weet wel dat er ook mensen zijn die de valkjes los buiten hebben en die komen ook steeds terug die blijven in de buurt van het huis.
En ik denk als ik met Kleintje naar buiten loop dat die gewoon bij me blijft zonder problemen en ook niet weg zal vliegen.
Het is pas een gevaar als er bijvoorbeeld een auto toeterd of vuurwerk word afgestoken bijvoorbeeld.
Ze schrikken daarvan en in paniek vliegen ze weg en kunnen de weg terug niet meer vinden hoe tam ze ook zijn.
Dus gewoon nooit risico nemen of ze moeten gekortwiekt zijn.

Groetjes, Paul

carco

Hoi Paul

Daar wil ik me volledig bij aansluiten.
Hier in de buurt is namelijk op zo'n manier een papegaai weggevlogen: deze man had hem al 10 jaar en nam hem altijd mee naar buiten, totdat hij ergens van schrok en...weg was die.
Tot op heden is hij niet meer terugevonden door de eigenaar.
Waar ik mee wil zeggen: ga er inderdaad nooit van uit dat ze bij je blijven en blijf alert!!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Jaimy_en_Viggo

Citaat van: Anita1 op  6 april 2005, 21:38:00
ik krijg zomaar de volgende reactie van hem.
deze:
p s wel eens gepofte valk gegeten ??????mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm



is dat lekker dan?  ;) nee gein..wat een vreselijk opmerking..zou bijna denken dat het nog een puber is die zo raar reageerd..

luukluuk

ik wil ook nog ff op Paul reageren
ik had eens kiki een tam valkje dat ook gekortwiekt was ,maar en ook los buiten zat ,
maar toen wij op vakantie waren en hij bij buren logeerde toch opeens weggevlogen is ,omdat hij schrok van de buurvrouw die een dekbed uitklopte bij hem ,hij kon toen dus weer vliegen ,dus mensen al zijn ze nog zo tam en ook als ze gekortwiekt zijn let dan goed op ,omdat het best weer snel aan gaat groeien ,of ze kunnen nog best een stukje vliegen
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Het ligt er inderdaad aan hoe ze gekortwiekt zijn.
Als ze goed gekortwiekt zijn kunnen ze in elk geval niet heel ver vliegen das dan kan je ze altijd weer vangen.
En inderdaad opletten dat als de veren aangroeien dat hij opnieuw gekortwiekt word.

Groetjes, Paul

diddle

De advertentie is helaas verwijderd, maar ik vind het een groot schandaal, zo iemand kan je geen fokker noemen, geen elke dier kan je garenderen dat ze bij je blijven vogel hond poes maakt niet uit.

Ik vind het schandalig zo ga je niet met beesten om >:(

Ik heb nu alles gelezen wordt er intens verdrietig van, met gepofte valkje die man moeten ze oppakken  :(

miss_iris

heej, ik vind het echt belachelijk dat die valkparkietjes op die manier aangeboden worden. maar nog erger is dat er best mensen zijn die dat geloven en zo'n valkje kopen en er lekker buiten mee gaan wandelen. dan vliegt dat valkparkietje misschien wel weg en kan het geen eten vinden. die mensen denken dan dat het aan het valkparkietje lag en kopen gewoon weer een nieuwe... zo kan die man goed verdienen...
goetjes van iris :-*