wat vinden jullie hier nou van dit kan toch niet ?

Gestart door sharin, 6 april 2005, 14:07:19

« vorige - volgende »

sharin

ik zag net een advertentie op marktplaats en die man garandeert als je een valkje bij hem koopt dat je hem dan mee naar buiten kan nemen en dat ie dan niet wegvliegt omdat ze met de hand zijn groot gebracht en dan zo tam zijn. ik heb die meneer een mailtje gestuurt met de vraag of ze gekortwiekt zijn maar dat zijn ze niet gewoon omdat ze zo tam zijn vliegen ze dus niet weg. dit is toch te gek voor woorden ? straks zijn er dus weer een paar valkjes die in nederland rond vliegen op deze manier. dit is de advertentie

http://www.marktplaats.com/markt/dieren/vogels/235556.htm

Deze voledig met de hand groot gebrachte valken vanaf 3 weken.... zorgen ervoor dat de vogel zo tam is..dat u er mee naar buiten kan ..de vogel zal niet wegvliegen hij is geheel door mensen opgevoed en zal het gedrag gaan overnemen .
er zijn er nog twee een wild kleur en een geparelde

wat vinden jullie hier nou van ?

ROCKS

Hoi,
nou, grote xxxxx (Edit webmaster) Dat is wat ik ervan vind, ik weet niet wat anderen denken hierover?
Hoe kan je nou garanderen dat je valkje niet weg vliegt? Dat kan niemand! Wat een dom iets, zeg. Straks staat  vermist/gevonden vol met oproepjes van mensen die denken een valkje te hebben gekocht die niet wegvliegt buiten. Hij moet maar net schrikken van een of ander beest of van de harde wind, en hoppa...... weg tam valkje! En de baasjes hebben het nakijken en heel misschien mazzal dat ie terug komt, maar die kans is klein als ik de verhalen mag geloven?
Nellie


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

patty_dordtse valkjes

ik las die advertentie dus ook.

de mensen die een valkje willen hebben en niet echt ervaring met vogels hebben die zullen denk ik dat ook natuurlijk meenemen naar buiten.
die denken hey dat is leuk hahaha.

maar vind niet echt een manier om je valkjes zo aan te bieden.
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website

Tara

Hoi,

ik vind het echt niet kunnen, en zeker tamme valkjes die in shock raken en wegvliegen zijn een drama, ze zijn de mensen gewend (niet-tamme eigelijk ook wel..) en niets anders. Ze vertrouwen de gehele omgeving en kunnen zo sneller in verkeerde handen (of poten..) terecht komen..

Ik vind het echt niet kunnen om zo de valkjes kwijt te raken :(.

Groetjes, Tara

~Natas~

Hallo allemaal,

Ja ik zag gister ook toevallig die advertentie staan?
Ik d8t van nou ja waar slaat dit nou weer op?
Het is echt allemaal xxxxx (Edit webmaster) man, en hopelijk reageert er niemand op deze advertentie  >:(  >:(

Natas

Anita1

 :-X we zouden masaal die xxxxx (Edit webmaster) kunnen mailen of hij wel wijs is!
misschien stopt hij er dan mee.
vind het een walgelijke advertentie.knuff anita

sharin

hoi anita ik heb al gemailt met hem maar op een gegeven moment was ik een xxxxx (Edit webmaster)enzo. dus als je een slechte dag heb en je wilt je afreageren zou ik zeggen ok leef je uit maar anders denk ik dat het weinig zin heeft.

groetjes sharin

Anita1

 ;D hahahahahaha sharin.
das juist de bedoeling ook.laat m maar lekker kwaad worden.ik zal ook ff mailen,en het antwoord zien we hier wel.knuf anita
ps goed gedaan hoor. ;D

Rianne

Ik heb hem dit gestuurd:

En je hebt zeker ook nog de Brooklyn  Bridge te koop?
Het is en blijft een vogel en het dier hoeft maar ergens van te schrikken en het zal wegvliegen. Dit is mensen gouden bergen beloven! Ze kunnen alleen niet vliegen als ze gekortwiekt worden dus dat zou ik je aanstaande kopers maar adviseren.

Rianne

Anita1

nou ik heb m hard aangepakt hoor! geloof me maar.
ik heb gezegd dat hij beter met cavia's kan kweken.
hahahahaa
ik heb ook gezegd,dat ik hem niet helemaal normaal vond.en dat ze zeker geen vogels mogen zijn bij hem.
kortom ik heb me echt even uitgeleefd.
knuff anita

Rianne

Nou al zou hij cavia's kweken zal hij wel zeggen dat ze achter je aan lopen tijdens het winkelen of zo!

Anita1

 ;D ik zal zijn reactie zo hier neer zetten,als hij durft te reageren.anita

Rianne

Ik kreeg een reactie die ik hier maar beter niet moet plaatsen. ;D

Rianne

Hij heeft z'n advertentie veranderd... maar is nog niet helemaal 100% waarheid.

sharin

gaat lekker zo  ;) whahahahahaa nu schijnen ze weer niet weg te vliegen als je ze op de juiste manier traint. nouja wie weet maar dan wil ik ook wel zo een trainer  ;)

groetjes sharin