13 mei 2025, 05:48:20

hoera we hebben yoshi thuis

Gestart door luukluuk, 5 april 2005, 21:13:26

« vorige - volgende »

luukluuk

Yoshi mocht vandaag met ons mee naar huis toe ,wat een schatje he ,hij is echt super tam en zit de hele tijd bij mij ,ook heeft hij al wat gierst gegeten ,
wel geeft hij soms wat kleine piep geluidjes
je kan hem echt helemaal kusjes geven en hij kruipt zo in je nek
alleen moet ik morgen wat kracht voer of eivoer gaan halen
wat is het beste merk eigelijk ???
ook is hij meteen al super rustig
met hoeveel weken vliegen valkjes eigelijk ?
omdat zijn of haar broertje of zusje wel al vloog vorige week ,en yoshi nog steeds niet ,hij is ook best wel klein nog
gr Margot

Henry

he margot

nou een valkje kan al een beetje vliegen met een week of 6 oud.
maar wat een schatje zeg dus nu maar hopen dat het een popje is.

henry

gonnie

hoi margot

Wat een dotje zeg . en die witte wangetjes lief, veel sucses.

groetjes Gonnie

luukluuk

hoi Henry ,als het goed is is hij nu 6 weken min 2 dagen ,
maar ze zijn wel gevoed door een parkieten paartje ,mischien is hij daarom iets achter ?

luukluuk

Hoi Gonnie
denk dat je de verkeerde voor je heb  ;D,die met de witte wangetjes is koppie ,de ander de wildkleur is yoshi
gr Margot

Henry

nou dat zou ik dus niet wetn maar hier vliegen ze al ruim hoor met 6 weken.

henry

bobbie

Hoi Margot,

Wat een heerlijk knuffeltje zeg die Yoshi. En wat kijkt ie van: joh, dit is mijn huis en ik voel me ook thuis. 8)

Geniet maar van hem en dat vliegen komt vanzelf wel joh. Misschien komt er een tijd dat je denkt: blijf nou eens een keer zitten Yoshi dan kan ik een foto maken ;D

Het is een lekker ding hoor, goedgekeurd.

Doei, Nel :)

margreet

hallo Margot,

Bij mij zijn nog geen 6 weken, de jongste wordt morgen 5 weken en ze vliegen al door de kamer, maar dat verschilt misschien per valkje, op de foto zie hij er trouwens goed uit, niets mis mee, dus wacht gerust nog even af.

groetjes Margreet

gonnie

Hoi margot

Sorry  ::)  maar die lijkt jonger , maar die andere mag er ook wezen hoor ik heb er net zo een , jou nieuwe valkje ziet er op die foto lekker eigenwijs uit .

Groetjes gonnie

luukluuk

haha geeft niet hoor  ;D
komt denk ik omdat koppie meer naar achter zit op de foto ,
dan lijkt hij kleiner he
gr Margot

Paul

Hoi Margot,

Het scheelt gewoon een beetje per valkje maar hier schieten ze met een week of 5 al als straaljagers door de lucht dat hebben Ria en Roxanne wel gemerkt toen ze met 6 weken weg konden ;D
Ik denk ook zeker dat het met de grasparkietenouders te maken kan hebben die hebben het misschien nooit echt goed voor kunnen doen omdat grasparkieten ook net helicopters zijn en valkjes zijn met een paas slagen het hele huis hier door.
Hij ziet er in elk geval schattig uit en dat vliegen komt vanzelf wel hoor ze zien het toch van elkaar.

Groetjes, Paul

luukluuk

klopt vanmorgen ging hij zijn eerste ronde met koppie ,
alleen denk ik dat we ze van de zomer weer licht moeten kortwieken ,omdat de deur dan vaak open staat ,en mijn zoontje hem vaak vergeet dicht te doen ,en we ze niet graag kwijt raken
maar we doen het altijd licht dat hij nog een klein stukje kan vliegen en in het najaar weer gewoon kan vliegen hoor
alleen eet hij nog niet zo veel ,komt denk ik ook omdat alles nieuw is he ,en hij nog moet wennen ,hij heeft alleen een klein beetje trosgierst uit mijn hand gegeten
gr Margot

luukluuk

hier nog even een nieuwe foto van yoshi
hij wil de hele dag bij je zitten
gr Margot

luukluuk

hier nog een fotootje
gr Margot

es

Wat een poepie zeg, echt nog een klein babytje die Yoshi, heel lief.
En dat vliegen daar was die van mij toen ook best traag mee, maar als ze eenmaal gaan zijn ze niet meer te stoppen. ;D ;D
grt.Es