Mannetje is zo mager door het broeden......

Gestart door Vickyke, 4 april 2005, 19:10:54

« vorige - volgende »

trienke

;D wat leuk gemaakt die foto's ;D

Ik heb nu ook 1 die ik met de hand groot moet brengen. hij/zij is 2 dagen.

Groetjes Trienke

Vickyke

Hey Trienke

En lukt het een beetje ?  Ik vond de eerste vier dagen heel vermoeiend omdat je om de twee uur eten moet geven. Maar nu gaat het wel lekker.

Nog veel succes  met je kleintje!!!

groetjes vicky

trienke

Op dit moment lukt het wel.

Morgen moet ik helaas weer naar stage. Maar gelukkig wil me broer het proberen ;D. HIj zal het 3x moeten overnemen. Pff wel spannend hoor. Ik hoop ook dat hij/zij ( lucky) het gaat redden.

Jij ook nog veel succes, enne ik zal het verhaal van je in de gaten houden :D

Groetjes Trienke

Riny

Hoy Vicky
Het doet me goed om jullie shnappie zo te zien groeien.
Ik ben eerlijk gezegd toen wel een beetje bang geweest dat hij er tussen uit zou piepen.Fijn dat je zo blij met hem bent.
Aan jou goede zorgen heeft hij het te danken dat hij nu lekker in zijn holletje kan kruipen.
groetjes Riny ;D ;D ;D

margreet

hallo Vicky,

Wat is shnappie gegroeid, niemand kiest voor handopvoeding als het niet moet, maar als je niet anders kunt is het extra leuk als je dit prachtige resultaat ziet. geniet er maar lekker van. Leuke foto met dat holletje.

groetjes Margreet

PB

Wow Vicky!
Wat ziet Shnappie er goed uit.
Jammer van die andere jonkies maar geweldig wat je er voor doet hoor. Is niet voor niets dat Shnappie er zo goed bij zit!

groetjes,
Petra Taxco en Chica

Vickyke

Hallo

Shnappie is ondertussen al 17 dagen oud ;D
HIj doet het heel goed hihihi.

Hij eet nu zo'n 7 tot 10 ml per keer, hangt er vanaf of hij veel honger heeft ;D

KHeb nog een aantal foto's bijgevoegd.   Hij kruipt nog steeds in zijn holletje.  Kmoet hem dan wel even helpen.  Anders tikt hij steeds tegen het bakje en doet zelfs pogingen om te "ontsnappen" :o
Er lag een opgevouwde handdoek in en hij kroop daar op en stak met zijn kopje boven het bakje uit.  Kzeg oeps dat gaan we  er even uithalen hahaha.
Kga hem nu zijn/haar papje geven ;D

groetjes Vicky

Riny

Hoy Vicky
Wat een lekker ding is het aan het worden.
En hij groeid goed zeg!
Petje af hoor!!
Groetjes Riny :D :D :D

trienke

Wou wat is snappie mooi geworden zeg. en gegroeid

Het gaat goed daar. mooie foto's

weet je al wat voor mutatie het gaat worden??

Groetjes trienke

Riny

hoy Vicky
Trienke en ik zouden blij zijn als die van ons er zo over een aantal dagen ook zo bij zitten.
Zo kwiek en monter.

Vickyke

Hello

Ik denk dat hijeen bonte witmasker wordt.  IK zal een foto bijvoegen van de ouders.
De pop is een albino maar met zwart oogjes dus dan is het een witmasker.(kan er niet zo goed aanuit met al die splitten enzo haha)
Papa is een witmasker bont denk ik.

Hij gaat helemaal op zijn papa lijken hihi.
Is dit een bonte witmasker of gewoon witmaskers??

groetjes VIcky

Riny

Hoy Vicky
Daar ben ik ook geen kei in hoor om te berekenen wat er voor mutatie uit komt.
Vader is in ieder geval een gewone witmasker maar wel een knappe!!
Ik heb al voor je op de mutatie calculator gekeken maar kan het niet berekenen omdat er geen Albino bij staat.

trienke

jah inderdaat ik hoop ook dat ze er over een dikke week er zo uit gaan zien, het blijft afwachten natuurlijk

Groetjes Trienke

Paul

Hoi Trienke,

Ik denk ook dat het een bonte witmasker word de witte kuif viel me meteen al op :)
Ook met zwarte oogjes word het een albino genoemd hoor en een albino bestaat eigenlijk niet dat is een lutino witmasker dus als je die zo in de tabel zet kan je hem wel berekenen.
Schnappie zal er ongeveer zo uit kunnen gaan zien:

Het is in elk geval wel heel leuk dat het nog een apparte mutatie is ook :)
In elk geval betekend dat jouw beide ouders split voor bont zijn :)

Groetjes, Paul

Vickyke

Hey Paul

Dan weet ik dat ook weer hihihi.
Nu weet ik dat die albino ook split is voor bont, dat hadden ze mij dus niet gezegd.

Mooie valk is dat wel he op die foto ;D
Ben eens benieuwd als hij in de veren komt ;D

groetjes Vicky