Moet ik Feld bellen of staaltje opsturen??

Gestart door Valerie, 3 april 2005, 18:49:58

« vorige - volgende »

Anita1

 ;D goed zo valerie! gaat vast goedkomen.knuff anita

Valerie

Er zit wel een roestachtige kleur in, vinden jullie niet? Zal ik zometeen eerst even bellen met Feld en het volledige verhaal vertellen en dan vragen wat hij denkt? Ik heb iig al een staaltje bij me liggen, dat wat ik jullie op foto liet zien. Ik zie echt geen waterige ontlasting meer in de kooi. Het kan wel van de osteovit zijn, weet niet hoelang dat in hun lijfje blijft zitten. Als wij iets slikken, kan bij ons de ontlasting toch ook wel eens anders van kleur zijn?



Anita1

5 april 2005, 09:53:58 #32 Last Edit: 5 april 2005, 09:57:29 by Anita1
nu ga je toch weer twijfelen.wat houd je tegen om het op te sturen?
ik snap het niet sorry...
roest kleur hoort toch helemaaal niet in de ontlasting.die kleur had ik al lang gezien.straks heb je weer nog meer problemen ,en dan kan je,je zelf voor je kop slaan dat je niet sneller gehandeld hebt.
ja meiss je moet het zelf weten.we proberen met ons allen je te helpen,en je te overtuigen..maar als jij zo twijfelt..kan ik niks.
sorry anita

Valerie

Heb net gebeld. Die ontlasting is NIET door de osteovit, dus staaltje wordt alsnoch zo meteen opgestuurd.



Kirsten

Hoi Valerie,.

is er al iets meer bekend?
Ik las net je topic en ben benieuwd of er nog iets uitgekomen is,. en hoe is het nu met je valkjes?

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

hoi Kirsten,

Je kan het lezen in mijn dagboek Daffy en de andere vogels. Ze zijn nu aan de baytril en het lijkt goed te gaan. ;)



Kirsten

Hoi Valerie,.

Ik had je al gevonden :D en ben blij dat het beter gaat. Het zat je wel even tegen zeg,. pff maargoed belangrijkste is dat het nu goed gaat

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Joyce28

18 april 2005, 21:34:26 #37 Last Edit: 18 april 2005, 21:36:22 by -Joyce-
Citaat van: Valerie_vh op  5 april 2005, 09:41:08
Jullie hebben mss wel gelijk. Met Rocky destijds had ik ook te lang gewacht, toen hij tegen het raam gevlogen was en ik ben hem kwijt geraakt. Ik zal toch maar even snel opsturen. Wat is nu 7.5 €? ;)



Lees het onderwerp nu pas,krijg jij een voorkeurs behandeling bij Feld? :P
Ik moest 15 euro betalen toen ik ontlasting opstuurde van Misty,die overleden is

Dus ik begrijp dat het de goede kant weer opgaat?

Anita1

 ;D hahahahaha jotce.kleed je de volgende keer een beetje leuk aan..iets sexy hihi,misschien ook wel korting!
knuff anita

Joyce28

Citaat van: Anita1 op 18 april 2005, 21:41:57
;D hahahahaha jotce.kleed je de volgende keer een beetje leuk aan..iets sexy hihi,misschien ook wel korting!
knuff anita


Had ik Anita,maar kon die niet zien door de foon ;D

(grapje hoor) :P

Kolkkie

Citaat van: -Joyce- op 18 april 2005, 21:34:26

Lees het onderwerp nu pas,krijg jij een voorkeurs behandeling bij Feld? :P
Ik moest 15 euro betalen toen ik ontlasting opstuurde van Misty,die overleden is

Dus ik begrijp dat het de goede kant weer opgaat?


Hoi Joyce,

Heeft Dr. Feld dan niet meerdere tests gedaan?

Eerst was ik ook 15 euro kwijt (bacteriologisch onderzoek en parasitair onderzoek o.i.d), later was het 7,50 euro omdat alleen onderzocht moest worden of er een bepaalde bacterie nog in de ontlasting zat.

Ik denk dat het ws daar door komt dat jij wat meer kwijt was.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Valerie

Het is afhankelijk van wat er getest wordt. Ik ben ook al meer kwijt geweest hoor. ;)