28 maart 2024, 16:39:18

een anderen paulie

Gestart door moon_midushi, 2 april 2005, 11:27:58

« vorige - volgende »

moon_midushi

maar als paulie eet maakt ze ook wel de geluidjes...maar dan niet zo erg .

Riny

Hoy Moon_Midushi
Dat is juist goed dat je haar iedere dag nieuw eten geeft.
Een valkparkiet laat veel schilletjes van de zaadjes weer terug in het bakje vallen ,daardoor lijkt het dan of er nog veel eten is maar dat zijn dan lege schilletjes.
Ook kun  je iedere dag zachtjes blazen dan waaien de lege schilletjes ook weg.
Geef je Pauli ook eikrachtvoer??
Groetjes Riny :D :D :D

moon_midushi

ja geef ik ook er door heen en soms doe ik in het bakje er naast want het is een bakje wat aan elkaar zit doe ik daar eikracht voer in met een beetje trosgierst en maagkiezel...
maar eikrachtvoer doe ik ook doe het eten als ik het niet apart heb gedaan is dat goed en mag ze daar elke dag van hebben want ik weet dat maagkiezel mag maar een paar keer in de week ...

moon_midushi

maar ik merk wel als donny fluit of roept geeft ze ook die geluiden en als de parkietjes fluiten  dan maakt ze ook die geluiden af en toe fluit ze normaal terug naar donny maar als ze buiten vogels hoort maakt ze ook vaak die geluiden....

moon_midushi

ik wilde jullie ff vertellen hoe het gaat met paulie en donny..
paulie zit nu  bij donny in de kooi..wel eet paulie veel meer als donny en krijg donny soms niet echt de kans...
maar ze hebben geen ruzie in de kooi en donny zit ook nog steeds op ze oude plekje,wel merk ik dat paulie alles na doet wat donny doet ,maar alles gaat goed alleen blijft paulie dat gekke geluidje nog maken echt een baby krijs geluidje wat kan dat weze ?

moon_midushi

en donny is van me vriend maar paulie zit dus ook vaak bij me vriend.. gaat ook vaak op ze hoofd zitten...maar paulie komt ook wel bij mijn ,maar zal het komen  omdat donny dan bij me vriend zit ?
doet paulie dat uit jaloerzie ?

Riny

Hoy Moon-Midushi
ik ben blij te horen dat alles zo goed gaat.
Maak je een keer een foto van Pauli en Donnie.
groetjes Riny ;D ;D ;D

moon_midushi

ik heb wel een foto van paulie alleen en donny alleen maar nog niet saampjes maar gaat gauw komen en dan zet ik ze hier op...