28 maart 2024, 15:55:57

Nina en Wuppie's nest

Gestart door ziralioness, 2 april 2005, 11:18:31

« vorige - volgende »

ziralioness

En natuurlijk weer foto's! :D



Wuppie: Oh, wat NU weer!?



Moet je weer kijken? Nou vooruit hier dan...



En kijk maar... daar liggen ze!



Een tweeling!!



Goed zicht op het jongste jonkie...



De tweeling in closeup! :D
Links jong 1, rechts jong 2. Jong 1 heeft al weer een stuk meer dons gekregen! :D



Ter vergelijking... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lin

Heey,

Een 2e lutino? Nou gefeliciteerd hoor! Wat een schatjes!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Diane,

Wat een leuke foto's en wat een lieve kleine lutino's.
Geniet er maar lekker van.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ziralioness

Wowie, zouden het toch lutino'tjes wezen?  :D Hun oogjes zijn inderdaad vrij licht. Hoe dan ook, ik ben erg blij met de tweeling! Nu hopen dat ze het beide overleven. :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Het gaat lekker met de roze wurmsels...  ;D Ze worden goed gevoed, de kropjes zitten lekker vol en ze zijn ook lekker actief. Hopelijk kan ik straks wat foto's maken! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Pictures, anyone...?  ;D

De jonkies maken het goed. Ik heb vandaag gezien dat ze goed gevoed werden, de kropjes waren goed gevuld. Ze zijn ook lekker levendig!!
Hierbij wat foto's van vandaag.



Paps en Mams samen in het broedblok...



Een verdedigende Nina: WEG bij mijn nest!!!



Maar wat zie ik daar...? Een geel pluizig kontje...?



Yep... da's 1 baby....



Kijk eens goed....?? 2 Koppies!



Yep... beide baby's.



En tot slot... een hele mooie familiefoto!!! (Jammer dat maar 1 jonkie te zien is....)



En een closeupje van de baby's... ja, minder pluis! Misschien zullen er wel gauw veertjes doorkomen, ik weet het niet... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

bobbie

Hallo Ziralioness,

Gefeliciteerd met de 2 kleintjes. Zie het nu pas :o.

Wat zal je trots zijn. En wat heb je mooie foto's gemaakt zeg, ik vind die van paps, mams en baby zo mooi :-*

Wij willen veel foto's hoor.

Ga nog even checken of ik je naam goed heb geschreven, heb ik steeds moeite mee ::)

Groetjes, Nel :)

Lin

hoi,

Ach wat zijn ze nog klein. Heel goed dat ze zo beweeglijk zijn. Mooie fotos heb je gemaakt. als je wil weten hoe ze groeien moet je maar even in mijn dagboek kijken, ik heb nu ook lutinos.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tim

Hey Ziralioness,
Ze zijn echt lief en die familie foto is echt heel leuk.  :D
Ik ga het zeker blijven volgen. En blijf foto's maken he?
Groetjes Tim

ziralioness

Bedankt allemaal!  :D

Lin, ik heb inderdaad jou dagboek gevolgd om te zien hoe de jonkies zich zullen ontwikkelen. Wat een goede foto's! :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Hallo,

Hier weer wat foto's van het babyspul. Vanmorgen en zojuist waren de ouders ff van de tweeling af, dus heb ik ze voor het eerst kunnen vasthouden... wat een wriemeltjes...! :P



PIEP!!!



Wij hebben het koud...  :?



Zijn ze niet schattig... :P

Helaas zijn deze 2 foto's bewogen....





Tot zover weer het nieuws van de piepkuikens; zoals je ziet zijn de kropjes goed gevuld. De ouders zitten er alweer bij, dus het gaat lekker. :D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lique

Hoi Diane,

Wat een prachtige lutino jonkies zeg.
Heel veel succes, hopelijk zullen ze heel groot en oud worden.

groetjes Lique

Lin

hoi,

Het is net of ik in mijn eigen dagboek aan het kijken ben. Weet je hoe ik fotos maak? Ik zorg er meestal voor dat het koppie op mijn duim rust en houd ik ze een beetje rechtop. echt super die fotos van je!! Erg leuk voor je(en voor ons!!)kunnen de toekomstige eigenaren de geschiedenis zien van hun valkje.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

ziralioness

Hier zijn weer nieuwe foto's van de jonkies!! :D De ouders waren weer van de jongen af toen ik boven kwam, dus greep ik mijn kans weer om de jongen van dichtbij bekijken en de camera grijpen! :P

Omdat er vrij veel helaas weer onscherp zijn (dat krijg je als de camera er zo dichtbij word gehouden) doe ik die maar eerst.



En wie hebben we hier weer...?



De tweeling op de hand....



En nog eens... ;)



Over elkaar heen. ;)



De tweeling op bed... dicht tegen elkaar aan. ;)



Zowat in elkaars priegelvleugeltjes verstrikt.... :P



:D :D AHHWWW!!!



Okay, we hebben genoeg bed gezien... terug de hand op... mogen we nu weer in ons blok??



En dan nu; de scherpe foto's! :D



Toen ik de tweeling uit het blok haalde waren ze nogal koud... dus besloot ik ze warm te blazen. Maar daar moest mam natuurlijk een foto van maken... :P



Lekker hoor, hete-lucht verwarming... :P



Zijn ze niet lief....? :D :D



De tweeling in closeup! :D

Tot zover weer... ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Lin

7 april 2005, 17:07:00 #29 Last Edit: 8 april 2005, 21:25:47 by Lin
ach gossie wat een lieverds. Worden ze wel goed gevoerd? ze zien er wel een beetje uit alsof de kop groter is dan de andere delen in verhouding dan. Lieve fotos heb je gemaakt. Je kan ook de kleintjes warm houden door een doek op te warmen 1 min. in de magnetron. Hou oud waren ze nu en hoeveel wegen ze? Kan ik even vergelijken.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)