28 april 2024, 05:40:45

Hitte!

Gestart door Mandy, 28 mei 2005, 01:59:59

« vorige - volgende »

trienke

ik besproei ze inderdaat de smorgen's, en dast niet altijd, alleen als het lekker weer word. Ook maak ik de voliere nat, nu valt het gelukkig weer mee met de luchtvocht.

Groetjes Trienke

hermelien1989

bij ons is het vandaag nog steeds superheet en izzy ( onze nieuwe valkparkiet) heeft het echt veel te warm in zijn doos. Hij ligt nu al een tijdje bij mijn vader zodat ie wat kan afkoelen

Peter

Hoi,

Bij ons was het ook erg warm: Online temperatuur. De hitte viel eigenlijk nog wel mee vondt ik zelf voor onze vogels. Ik had het erger verwacht, we hadden geen hijgende valkjes binnen of buiten. Het nachthok heeft een 12 cm dikke isolatie laag wat helpt tegen de kou maar ook tegen de warmte. Voor het raam hebben we een handdoek hangen en we hebben een afzuiging voor luchtcirculatie. De hebben als het koel is op een hoge stand en als het warm is op laag zodat alles snel kan afkoelen als het koeler wordt.

Groetjes,
Peter

Lin

even weer naar boven gehaald!


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Aachgut...wat zien ze er oververhit uit..maar wat zijn ze om op te eten met die foto's zeg!!!

Lin

Ik heb even naar boven gehaald. Om de mensen te laten lezen wat je moet doen als het heel erg heet is. veel mensen sproeien vaak verkeerd of teveel.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

 :'( :'( :'( :-\ :-\ :-\ :'( :'( :'(

Snikkerdesniksnik ......................

Boehoehoehoe...........................


Snik.... ik wil de hitte weer snik  ..... ik heb het koud ......snik

:'( :'( :'(





;)

trienke

hihih ben het met je eens nel

wil ook hiit ;D ;D ;D

groetjes trienke

Christine

ik wil liever die hitte alhoewel zaterdag en zondag en maandag is er weer goed weer inzicht heb ik gezien daarom ga ik en men ouders ook gaan kajakken hihi het is geen 30°( maar 27 tot 25 dat is ook wel genoeg zeker :D :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

31 augustus 2005, 15:01:15 #24 Last Edit: 17 oktober 2006, 09:39:01 by *Marianne*
Vandaag is het weer goed warm, de temperatuurwisselingen doet de valkjes niet goed. Nu hebben ze het weer zo warm dat ze met hun vleugels wijd zitten. en dat komt hier niet vaak voor dat ze zo gaan zitten.

groetjes Trienke

Verhaal is gesloten omdat er 1 jaar niets meer in is veranderd of geschreven.
Weer open, neem dan contact met mij op.
Groetjes Marianne