16 mei 2025, 14:37:51

mijn viggo!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 8 april 2003, 19:27:51

« vorige - volgende »

Anita1

:) tjonge ik heb vol spanning al jou verhalen voor het eerst gelezen.ik zit al in spanning met 1 jonkie die ik vandaag heb opgehaald.laat staan hoe jij dat allemaal doet.knap hoor!!! en wauwwww echte mooie fotos zeg! vooral die witte tegen dat rood aan.geweldig!kan zo naar een tentoonstelling die foto! ;D heel leuk hoe jij alles verteld zo met die fotos erbij.ik heb er van genoten.groetjes anita

Jaimy_en_Viggo

Hey Anita!

Dank je wel voor je complimentjes  :P Tis allemaal ook erg spannend ja..kan uren naar ze kijken..stelletje clownen bij elkaar..Veel plezier met je valkje..en hopelijk lees ik binnenkort ook spannende verhalen bij jou.. ;)

Groetjes Jaimy en haar bende

Anita1

die kan je al lezen hoor jaimy.bij dagboek en bij handopfok.van anita1,groetjes anita. :D

Jaimy_en_Viggo

Whoeeehoeee....ja hoor..tis weer zover.. :-[ Ik heb mijn achtste valk erbij..mooi even getal..toch?  :P maar dat riep ik volgens mij bij de 6de ookal :-[..maar ja..ik heb hem van mijn vriendje gehad..lief he.. :-* Hijs is al wat ouder dan de rest..Mooi bont..grote kuif..wel een raar hoofd..vind ik.. :-X En een super brede en lange staart!! whoe...echt prachtig.. :o Hij heet Latino..en hij kan bijten!! heel erg..niet hard..maar hij heeft een grote snavel..met een rot punt eraan.. >:( Ik heb hem nu bij Charlie zitten..kunnen ze maatjes worden.. ;)
Hieronder nog wat foto's van Latino en nica..:P

Groetjes Jaimy!!  :-*

:)

Anita1

:D oef.daar wil ik geen kusje van hebben hoor.whahahaa wat een snavel heej.ongeloofelijk.whaha hij is wel prachtig om te zien hoor.ik heb zelf een lutinootje van 9 weken nu.maar die lutino van jou is echt een poepie ook om te zien.knuffie van anita

Jaimy_en_Viggo

Hey Anita!

Ja, gigantische snavel he.. ;D Dus we laten hem maar rustig zitten. ;) wat heb je een schat van een valkje!  :o echt een mopje.. :) Hoe heet die? Mijn lutino heet charlie en is een echte dame..is helemaal gek met mijn broertje.. ::)

Knuff Jaimy en haar zooitje!

Anita1

:D jaaa kleintje heb ik nog he? moet nog 1x per dag pap hebben.kan ook echt huilen.is denk ik een mannetje.vanwege de fluit en het pronken.hij heet.kietjepietje whahahahaahahahahahahahahaha.tja.omdat ie zo klein is noh.hihi lig echt in een deuk hiero.wat een naam he?zeg ik de hele tijd; isse kietjepietje van mamaaaaa he??? .en dan hopelijk gaat ie het nazeggen.hij zegt dan : acccchhh.lol lol.is echt supertam hoor.kan ook niet anders.ik had m met 5 weken al.maar hij heet dus officieel cio.maar die gaat niet op hoor.zit helemaal in mij dat gekietjepiet.whahahaah.mijn vorige vak heette ook zo.ik krijg het er niet uit,dus daarom maar weer die naam.was ook een lutino.is maar 2 jaar geworden.is 4 weken geleden overleden.snik :( ben er nog stuk van.maar deze maakt weer een hoop goed hoor!knuffie anita

Jaimy_en_Viggo

Hey anita..!!

Inderdaad lachen naam!  :D Dus tis een ventje..leuk hoor..je andere valkje al na 2 jaar overleden..? :'( Hoe kan dat nou? ziekjes? In elk geval veel plezier met dit kuifloze-kietje!  :D

Knuff Jaimy en mijn 8-tal!

Anita1

??? ja die andere was opeens dood in de kooi sochtens.we kunnen alleen maar raden zeg maar.er was niks bijzonders.maar ja hopelijk gaat het met deze iets beter.loopt ook niet zoals moet.lees maar eens bij handopfok.en dan bij mijn vogel wilt geen vogelzaad.van anita1.en dan de laatste 2 bladzijdes.veel reactie gelukkig.was echt radeloos ik.knuffie anita

Stijn dc

hoi

wat een mooie valk heb je er bij zeg. Die heeft inderdaad een pracht van een staart.

SDC:D

Jaimy_en_Viggo

Jajaja, daar waren we weer!

Om maar meteen met de deur in huis te vallen..het nestje is niet gelukt..snik..Jewel had wel eitjes gelegd..heel veel zelfs..11 om precies te zijn..maar helaas..niet goed gekomen..ze was er in het begin ook wel errug vaak af..maarja..volgende keer beter..toch? Nu zitten Nigel en Nakeo in het broedhok..ee kansje te wagen..maar ik zie wel..de rest zit nu in een zelfde gemaakte voliere..gemaakt van een kast..dus lekker veel ruimte en veel dingen om te kunnen onderzoeken..Pietje is ons nieuwste lid..het is een grasje..maar dat kun je niet echt zen..omdat hij zo kaal is als mijn vader..arme Pietje..hij zag eerst bij een collega van mijn vriend..en die wou hem af laten maken..omkdat hij kaal was..en dat is natuurlijk een rare reden om hem af te maken..want verder is er niks mis mee..hij kan het al aardig vinden met Nica en lutino..dus das mooi..issie niet zo alleen..

Zo dat was het weer voor nu..

Groetjes Jaimy en haar gang!

Jaimy_en_Viggo

:-[ :-[ :-[ Hey mensen...tis weer zover..heb eindelijk mijn witmasker!!!!  :) :) :) Tis een ventje..ik heb hem vandaan uit de dierenwinkel waar ik ga stage-lopen..ik zag hem zitten..natuurlijk eventjes van dichterbij kijken..hallo lekkerding zei ik..en hij floot zooooo lief terug..ik was meteen verkocht lieve mensen!! Kuifje omlaag..nekje kort maken..en piep.. :) echt een scheetje..ik zei...aaaaaah..wat een poepie..ga je terug praten....ja! leek hij terug te zeggen..gezellig valkje dus.. ;D En voor maar 20 euries...geen geld toch..hij zit nu lekker in mijn nek..om daar vervolgens rode striemen achter te laten..binnenkort maar een schuurpapiertje om zijn stokje maken  :P Hij heet trouwen Nyko.. :)

Groetjes Jaimy, Viggo, Nica, Charlie, Aylon, Nigel, Nakeo, Jewel, Latino en Natuurlijk Nyko!

Jaimy_en_Viggo

Poeh..das lang geleden!
Maar hier weer een up-date van het valken-bestaan bij mij thuis..op mijn kamer.. :-X Jaja..op mijn kamer! Dat kon dus niet langer..12 vogels (waaronder 9 valkjes, 2 agies en een kaal pietje) Niet echt lekker voor je longen..en kamer..wat een stof! dus hebben we ze op de overloop moeten zetten. Ze zitten nu allemaal bij twee..koppels..

Viggo+Jewel
Nakeo+Nigel
Nyke+Aylon
Charlie+Latino
Nica+Kale Pietje
Sammie+Hummie

En alleen Sammie, Hummie, Aylon en Nyko zitten op mijn kamer. Veel beter..alleen soms schreeuwen ze zo naar elkaar..zo van..hey!! hoe is het weer bij jullie!! ja!! zonnig!! en bij jullie dan??  ::)

Gisteren maar weer eens wat foto's gemaakt van mijn valkjes..! Ze komen er binnenkort..zodra de computer weer normaal doet..en alles kan opstarten.. >:(

Tot spreekse!

Groetjes Jaimy en haar bende!

Jaimy_en_Viggo

Hier zijn de beloofde recente foto's van mijn schatjes!!

Lieve kleine Aylon!

Prachtige Charlie!

:P :P :P

:D :D :D

::) ::) ::)

Bitchy Jewel.. ::)

Queen-bird

Wat kan ze gemeen kijken he  :-X

Nog erger!!  :o

En dan natuurlijk dit schatje..de man..die nog steeds zijn wilde parels heeft!

Lekkerding he!

En mijn schatje natuurlijk!! Kampioen in..wat voor gekke geluidjes kan ik allemaal maken??  :D

Wat een grote ogen he.. :o

En mijn engeltje hoort er ook bij!! Mijn probleemkindje..

Little Angel

Scheetje he.. :-*

En het aller nieuwste lid..nyko.. :P

Kereltje he.. ;D

Nou..dit waren de foto's alweer..!

Jullie horen weer van ons!

Kusjes en groetjes!!

Jaimy en haar zooitje

Jaimy_en_Viggo

Vergeet ik deze schatjes helemaal.. :-X :-/

Natuurlijk Viggo the men! (en nigel)

En de valkparkiet met de langste en breedste staart van de wereld! Latino!!  :)

zo..dat was het echt..voor nu!  :P