24 juni 2025, 18:46:29

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi Marianne,

Wat heb je schitterende valkjes en wat een schitterende foto's. Waarom ik niet eerder in je verhaal heb gekeken snap ik niet hoor, ik heb heel wat gemist.

Ik kom nu vaker neuzen.

Groetjes, Nel :)

Gerda

Wat schattig van die eigewijze valkjes. Ruby lijkt me het leukste karakter hebben. Lekker druk en nieuwsgierig, maar ik ben nog steeds verliefd op Stich!!

Groetjes Gerda

Marianne

Hoi Nel en Gerda,

Bedankt voor de complimentjes.
Ze zijn ook zo lief en paps en mams doen het zo goed.
Ik ben helemaal trots.
Ook geen gepluk (afkloppen), en dat ziet er dan een stukje fraaier uit. Nu hebben Bassie en Zazou hun kleintjes nooit geplukt hoor, maar mijn ander koppel wel.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Oh jeetje, wat ben ik toch jaloers op die parels. De mijne hebben maar een paar lichte parels. Wat een lieverds heb je daar toch.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Heey,

Alles prima hiero.
Stitch komt nu regelmatig uit het blok met zijn koppie.
Ik heb er ook een foto van gemaakt maar moet deze nog verkleinen. Komt eraan.
Ook Ruby wilt buiten kijken maar wordt dan opzij gedrukt door haar grote broer/zus.
De jongste vindt het wel best en blijft voorlopig nog lekker in het blok zitten.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Karin

Wauw, wat zijn je geparelde lutinootjes prachtig Marianne !  :-*

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marianne

Hoi Karin,

Dank je wel ! ;D

En voor de liefhebbers weer wat foto's....
De eerste is Stitch uit het blok.

Marianne

en de tweede van Stitch op mijn vinger.
Nog niet erg charmant maar toch al aardig.

Marianne

en de derde is van Ruby.

en een close-upje van haar.

Marianne

en de laatste is van het kleine knuffelkontje.

Dat waren de foto's weer voor vandaag.

Groetjes Marianne

Gerda

Hoi Marianne,

Prachtig die Stich met z'n koppie uit het blok en op je vinger!
Het is nog een beetje balanceren ;D ;D
Hij blijft mijn favorietje!! Maar de twee broertjes/zusjes mogen er ook zijn. Wauw wat een parels!!

Groetjes Gerda

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat een leuke foto's weer zeg! Die Stich met z'n koppie uit dat blok! Grappig hoor.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Suzanne,

En dat nu speciaal voor jou, omdat je die van Stitch al leuk vind,Ruby uit het blok....

Groetjes Marianne

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat leuk dat je die speciaal voor mij gemaakt hebt! Ik vind het altijd zo leuk, die eigenwijze koppies uit het blok stekend  ;D.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Mandy

Het zijn weer prachtvalkjes hoor Marianne! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl