9 augustus 2025, 13:55:40

Nestje(s) Marianne 2005

Gestart door Marianne, 29 maart 2005, 20:20:56

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi Marianne,

Wat een lieve donsjes weer.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Lin

He ik zie nu dat je er een tweede bij hebt. Die begroeting van de ouders ken ik. Jij kan nog fotos maken ik durfde dat niet meer. Maar erg jammer van die andere eitjes. Heb je een vermoeden hoe het kan dat ze niet meer uitkomen? Lieve schatjes die twee. En nu nog lekker klein, zo lief.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Marianne

Hoi Lin en Suzanne,

Ik weet niet of de andere 2 eitjes nog uit komen.
Van eentje verwacht ik het niet, maar de andere zo best nog weleens uit kunnen komen.
Jullie hebben de reactie van Bassie gezien dus echt goed naar de 2 eitjes kijken kan ik dus niet.
Ik wacht gewoon af.....

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Oh ja je wist het nog niet...  :-[ domme Lin!!

Astrid

Hoi Marianne,

Wat leuk zeg, gefeliciteerd met je twee kleintjes,
zou leuk zijn als de 3e alsnog uit zou komen,
afwachten dus maar....

Groetjes,
Astrid

Marianne

Heey,

Gisterenavond is het laatste eitje ook uitgekomen.
Rond 23 uur is er nog een lutino geboren.
Vanmorgen ging het met alle 3 goed en op dit moment hoor ik stereo voedergeluidjes.
Het laatste eitje is gestopt met ontwikkelen. Is erg geel met hier en daar rode adertjes (in het begin zou je zeggen een bevrucht eitje maar na zo'n 20 dagen broeden weet je wel beter.)

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lin

Hey

Leuk hoor nu drie kleintjes gefeliciteerd! Wat spijtig dat het laatste eitje zich niet heeft ontwikkeld.

Groeten Lin

Marianne

Hoi Lin,

Dank je!
Maar 3 van de 4 vind ik al prima hoor.

Groetjes Marianne

Astrid

Hoi Marianne,

Ach wat leuk zeg dat de 3e toch nog is gekomen.
Gefeliciteerd  :D

Groetjes,
Astrid

Nelly

Hoi Marianne

Sapperdeflap het gaat goed daar in Dongen met Bassie en zazou.
Weer de trotse ouders van drie kleintjes
Gefeliciteerd Marianne
Ik kom er gauw het MOOIE weer eens afkijken (Grapje Hoor)
                             --------

Groetjes en Liefs, Ma

Suzanne

Hoi Marianne,

Nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van het 3e jong  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Up-date-je....

De drie kleine donsjes.....

Groetjes Marianne

Marianne

Hallo,

Vandaag weer even snel een blik geworpen in het blok.
De drie kleintjes hadden alle 3 een volle krop. De kleinste wel een stuk kleiner dan van de oudste maar dat mag de pret niet drukken (de oudste "ontplofte" zowat).
Ik hoor regelmatig piepjes en voedergeluidjes en ook Bassie komt nu regelmatig wat langer uit het blok.
Binnenkort zal ik weer eens foto's maken, maar dan kan het best al woensdag zijn, drukke dag morgen op het werk (baas gaat met pensioen).

Groetjes Marianne

Lin

Hey

wat een mooi nieuws dat het zo goed gaat. Ik ken het gevoel dat je denkt hoe kan het dat die krop niet ploft. Leuk om te lezen dat het goed gaat. en ook nog een foto ook erg leuk.

Groeten Lin

Marianne

Heey hallo,

Vandaag de beloofde foto's.
De eerste is niet zo heel duidelijk maar het is het trio bij elkaar.

De oudste links en de jongste rechts.