17 mei 2025, 20:06:59

wa ist et nu ?

Gestart door lynne, 30 maart 2005, 20:14:50

« vorige - volgende »

lynne

30 maart 2005, 20:14:50 Last Edit: 1 april 2005, 07:25:06 by lynne
hallo bij mij thuis zijn we een beetje verward  ??? ???
we hebben een nieuw valkje van september het is een schat behalve als zijn puberteit effe naar boven komt  ;D maar hij/zij kwam bij ons met pareltjes ik was er zeker van dat het een vrouwtje was. Maar  de andere niet zei dachten dat het een mannetje de rest dacht zijn gelijk gehaald te hebben toen ons valkje zijn eerste rui had gehad zijn parals waren verdwenen maar nu in maart komen ze terug nog niet veel maar toch hij/zij staat al terug helemaal vol in zijn nek  en er beginnen er te komen op zijn rug en vleugels welk geslacht heeft ons valkje nu ? :-\
ik hoop dat ik een antwoord krijg want ik kan er niet meer echt aan uit
groetjes lynne

Tara

Hoi Lynne,

je valkje zal een mannetje zijn hoor,
geparelde mannen houden idd (vage) parels over. Die komen idd later vaak steeds meer en meer terug, maar echt duidelijk wordt dit niet, is net een wildkleur split gepareld, mijn wildkleuren split gepareld hebben dit ook deze vage parels.

Groetjes, Tara

Paul

Hoi Lynne,

Ik denk ook net als Tara al zei dat het toch een man zal zijn als de parels na de rui verdwenen zijn.
Mijn geparelde mannetje van 9 jaar kreeg pas met de rui ineens weer witte pareltjes vaag terug die er daarvoor niet waren.
Het is met een popje niet zo dat ineens na de rui alle parels weg zijn en een rui later weer komen dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Groetjes, Paul