28 maart 2024, 18:05:25

volgende stap?

Gestart door Jaimy en Viggo, 7 april 2003, 23:59:24

« vorige - volgende »

Jaimy en Viggo

7 april 2003, 23:59:24 Last Edit: 8 april 2003, 18:02:44 by Angelique
[shadow=beige,left,300]  
ik heb sinds vrijdag een valkparkietje van ongeveer 3 maanden uit de dierenwinkel gehaald! :P hijs echt super! hij heeft al een paar deuntjes die hij uit zich zelf "zingt" ;D
de tweede dag dat ik hem had kwam hij al voorzichtig op mijn hand zitten om wat zaadjes te eten!  :) daarna ging het eigelijk volgens het boekje  ;) ik heb hem nu 4 dagen!  8) en nu wil ik graag weten wat de volgende stap is. hij is niet meer bang met mijn hand in de kooi maar is wel voorzichtig en met voer kan ik mijn hand wel naar hem toe krijgen( vrij snel en zonder voer is dat wat moeilijker!   ::) alvast bedankt voor jullie hulp!
[/shadow]

Karin

Hoi Jaimy,

Zet een stoel naast de kooi en doe een takje trosgierst in je haar. Zet het valkje voorzichtig op je schouder. Zo leert het dat jij lekker eten betekend. Je zit hartstikke voor paal en je zit onder de zaadjes  :D, maar dat is het waard. Zo heb ik Jazzy aan me leren wennen. Zorg wel dat de deuren en gordijnen dicht zijn zodat als het valkje in paniek raakt er zo min mogelijk ongelukken kunnen gebeuren. Je kunt gelijdelijk aan je stoel steeds verder weg zetten.  

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Jaimy en Viggo

heel erg bedankt voor je tip!  :)
 groetjes Jaimy en Viggo! 8)

Jaimy_en_Viggo

8 april 2003, 18:53:22 #3 Last Edit: 8 april 2003, 18:57:28 by Jaimy_en_Viggo
ik heb sinds vrijdag een valkparkietje van ongeveer 3 maanden uit de dierenwinkel gehaald! :P hijs echt super! hij heeft al een paar deuntjes die hij uit zich zelf "zingt" ;D
de tweede dag dat ik hem had kwam hij al voorzichtig op mijn hand zitten om wat zaadjes te eten!  :) daarna ging het eigelijk volgens het boekje  ;) ik heb hem nu 4 dagen!  8) en nu wil ik graag weten wat de volgende stap is. hij is niet meer bang met mijn hand in de kooi maar is wel voorzichtig en met voer kan ik mijn hand wel naar hem toe krijgen( vrij snel en zonder voer is dat wat moeilijker!   ::) alvast bedankt voor jullie hulp!