mijn cleo is ziek, en nu is mijn lievie pastel doodt!

Gestart door adnaloj, 9 maart 2005, 21:01:09

« vorige - volgende »

adnaloj

dank je wel voor het kaarsje dat doe ik zelf ook altijd,..  ;D
geeft een gerustellend idee, dat de gedachten waarmee je hem aansteek een tijdje door blijft branden,..

vandaag naar de da geweest en goed nieuws.
geen papagaaienziekte! cleo heeft gistvorming in haar maag daar heeft ze medicatie voor, en op pastel is sectie vericht, en ook daarbij is geen papagaaienziekte te voorschijn gekomen,
ze had een bloedpropje in haar hersenen, waarschijnlijk is ze ergens hard tegen aan gevlogen,! en daardoor overleden,

we hebben gezien hoe de sectie vericht wordt en dat is wel raar maar wel heel interesant, ( voordat dat gebeurde heb ik gepast afscheid genomen )

groetjes jolanda

Riny

Hoy Jolanda
Dat is goed nieuws!!!
IK vind het knap dat jij hebt kunnen kijken naar de sektie die verricht werd op Pastel.
Dat zou ik niet klaar gekregen hebben.
Hopelijk slaan de medicijnen nu vlug aan.
Groetjes Riny :D :D :D

adnaloj

ik heb niet bij alles gegeken hoor,... dat kan ik ook niet.
::)

maar inderdaad goed nieuws en daar ben ik blij mee,

hopen dat nu alles goed gaat,

xxxxxxxxxxxx jolanda

Valerie

Wat erg zeg van Pastel!  :'(
Gelukkig dat het geen ppz is en ik hoop dat Cleo snel beter wordt!
Groetjes,

Valerie

adnaloj

hai,

jah met cleo gaat het goed, en ook met de vogels uit de voliere gaat het prima. ik verwen ze nu ook extra hoor.  ;D
maar dat mag vindt ik nu,

ik heb gister pastel begraven (  nou jah een foto van haar )
groetjes jolanda

shauney

Ik zelf heb 2 vogels, maar een familielid in Duitsland had ook een vogel: Mickey.
De vogel is doodgegaan en mijn broertje zei het mij maar ik geloofde hem niet, want hij maakte altijd grapjes over alles.
Maar hij was echt dood.
Ik vind het echt stom van mezelf dat ik hem niet heb geloofd en daarom wil ik het ff kwijt, het bericht kwam net van mijn opa in duitsland.
maar ik heb nog wel een vraag: wat is valkenvirus

Rianne

Citaat van: shauney op 28 maart 2005, 13:57:51
Ik zelf heb 2 vogels, maar een familielid in Duitsland had ook een vogel: Mickey.
De vogel is doodgegaan en mijn broertje zei het mij maar ik geloofde hem niet, want hij maakte altijd grapjes over alles.
Maar hij was echt dood.
Ik vind het echt stom van mezelf dat ik hem niet heb geloofd en daarom wil ik het ff kwijt, het bericht kwam net van mijn opa in duitsland.
maar ik heb nog wel een vraag: wat is valkenvirus

'Valkenvirus' is een grapje onder de forum bezoekers. Als iemand 'besmet raakt met het valkenvirus' betekend dat gewoon dat diegene heel graag een valkparkiet (erbij) wil hebben.

Anita1

bah wat een naar verhaal weer.ik lees het nu pas.ik hoop echt dat cleo heel snel opknapt! hoe is het nu met hem?
kan me voorstellen datje,je rot schrok met je pastel.
goed van je dat je gelijk naar de DA bent geweest hoor! en het afscheid met die foto vind ik ook een heel mooi gebaar.
ik duim met je mee voor cleo.knuff anita :-*