9 mei 2025, 22:17:40

konijn bij valkjes

Gestart door mastolk, 27 maart 2005, 22:43:05

« vorige - volgende »

Inger m

Citaat van: Tara op 27 maart 2005, 22:57:15
Hoi Margrietha,

ik denk wel dat een konijn minder ziektes bij zich draagt dan een cavia, ze zijn volgens mij ook iets properder,

Hoi Tara,
Hoe kom je hier nu bij?!  ::)

Hoi,
Ik heb zeker 10 jaar cavia's en konijnen bij de vogels gehad en dat ging prima. Zorg dat ze niet bijelkaars voer komen en dat ze hun eigen plek hebben. Wat ziektes betreft heb ik hiermee geen problemen gehad.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Inger m

Citaat van: Tara op 27 maart 2005, 23:24:52
Hoi Anita,

konijnen zijn normaal gezien proper en leggen de keutels op een zelfde plaats, in elk geval, sommige mensen eten keutels van konijnen omdat het erg gezond is, ik zeg wel sommige, ik zou dat in elk geval voor geen geld ter wereld doen...

Groetjes, Tara

Weet je dit wel zeker? Konijnen eten wel hun eigen blindedarmkeutels, omdat ze dit nodig hebben, maar ik heb nog nooit gehoord dat mensen konijnenmest eten  :o

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

mastolk

Hoi allemaal,
Mandy zowieso bedankt voor je snelle mail!
En ik wil er zeker een of twee konijnen bij hoor! Maakt het voor konijnen trouwens niet uit of ze een even of oneven aantal zijn!?!?!? Maar nu is de ruimte in het hok er niet voor om meer erbij te doen.
En helaas wil mijn konijn niet op de wc, heb zo'n speciale konijnenwc gekocht! Hij poept overal in zijn hok behalve daar! SOMS zelfs in zijn etensbak erug he!?!?!?!?
He ik vind het mega tof dat de konijnen onderin kunnen (althans nu nog een konijn...straks meer net als valkjesuitbreiding...gebeurd vanzelf hahaahah!)

DANK DANK voor jullie reacties, trouwens het konijn heet Flappie (mijn zoontje is er gek op, en flappie is mega lief dat hij hem kan aaien en bijt soms maar Jasper vind dat niet erg hahaah).

GRoetjes MArgrietha