Anita1
Gast
|
hallo ik ga 6 mei een weekje op vakantie,en ik wil toch graag een ervaren oppas voor mijn valkjes.ik heb er 10 in de voliere,en 2 binnen die supertam zijn. ik woon in arnhem.wie zou dit willen? gr anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bobbie
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Anita,
Arnhem is me te ver (woon zelf bij Rotterdam) anders had ik het graag voor je gedaan.
Succes met een verzorger vinden en een fijne week.
Doei, Nel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tara
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 
Seraiyo 4-ever
|
Hoi Anita,
als ik een millionair zou zijn zou ik zeggen dat ik het doe, kom ik dagelijks met de trein naar je valkjes om ze te verzorgen 
Maar helaas...
Groetjes, Tara
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Anita Voor mij geldt eigenlijk het zelfde, ik zou je dolgraag helpen maar de afstand houdt me tegen. Ik hoop de je iemand vindt waar je je schatjes aan toe durfd te vertrouwen Groetjes Riny .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi,
Of natuurlijk niet op vakantie gaan dat is ook een optie  Ik zou mijn valkjes niet zo lang alleen willen laten ook niet als een ander ze verzorgd voor een paar dagen zou dat kunnen maar langer laat ik ze niet alleen.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
niet op vakantie gaan eeeuhm paul!! dat kan ik niet.ik ga 2 x per jaar op vakantie,en zelfs in oktober naat mallorca! ik heb wel opas hoor,voor mijn valkjes.mijn buurvrouw en mijn moeder wilt het wel doen.maar ik heb liever echt een ervaren oppas.wat we wel doen paul,is dat we in mei niet te ver weg gaan.in braband,of zo.dan rij ik zeker midden in die week een keer naar huis hoor! ff kijken hahahaaaaa. maar goed de vraag blijft dus geldig! knuff anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Anita Kun jij de voliere niet mobiel maken  Dan zet je ze toch bij mij neer en dan kun je rustig weer ver weg gaan  Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
hahahaah riny.dat zou makkelijk zijn he? knuffff anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Kun jij de voliere niet mobiel maken Dan zou Anita hem zo mee kunnen nemen achter de auto wieltjes eronder en klaar  Maar ik denk dat verhuizen alleen maar stress geeft en dat het idee van Anita wel het beste is om iemand de vogels ter plekke te laten verzorgen.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
het is gelukt! ik heb oppas voor mijn valkjes.jippie en beaky mogen evt bij de buurvrouw zelf in huis als ze geen eitjes hebben of zo. en de voliere doet ze ook voor mij.verder houden we goed kontakt! ben blij.en in oktober als ik naar mallorca gaat,dan past ze ook 2 weken op! geweldig! knuff anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Anita Zo'n buurvrouw moet je goed in ere houden. Maar stel dat je bij zou moeten voeren kan ze dat ook?? Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
we gaan kijken wat we doen.william en ik boeken lastminut. dus als we echt kleine jonkies hebben,dan kunnen we iets later gaan. verder weet de buuf al genoeg van mijn valkjes af..(door mijn geratel) dat ze wel weet wanneer ze moet bellen naar ons.dan komen we naar huis! we gaan hooguit 1 uurtje rijden van thuis vandaan op vakantie.daarom gaan we pas in oktober naar mallorca.slim he? knuff anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Riny
Gast
|
Hoy Anita Als er eentje bijzit waar je om wat voor reden dan ook verder moet met handopfok,dan kom ik die ophalen en doe ik dat in je vakantie. Groetjes Riny
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita1
Gast
|
das lieffff riny!! maar ik denk dat suus dat ook wel wilt doen evt. maar fijn dat ik ook bij jou terecht kan kanjerrrr .kusss anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|