20 april 2024, 01:12:46

donny heeft een vriendinnentje

Gestart door moon_midushi, 27 maart 2005, 16:37:19

« vorige - volgende »

Ed

Hoi,

Een vraag heb je ook een foto van het valkje ik zou hem graag willen zien.

moon_midushi

thx allemaal voor de hulp jullie horen van me ik hou   jullie op de hoogte.


paulie plukt wel lekker en beetje geluidjes maken en zit veel bij mijn  dat is toch ook een goed teken hij piept alleen maar als donny in de buurt is. ik kan  paulie beet houden en aaien en ziet er wel goed uit niet echt dun  wel een  beetje klein  maar niet te klein maar ik vindt paulie klein omdat donny  al iets groter was toen hij bij ons kwam donny was toen  14 aug geboren en kwam 2 okt bij ons van paulie weet ik het niet precies wel jammer  maar kwam gisteren van de moeder af  dus hoe oud zijn ze dan en moet nog ongeveer 3 weken bij gevoed worden maar dat trosgeer of zo iets kan geen kwaad ??

moon_midushi

ja die heb ik maar kreeg het niet  bij me naam??

Ed

Hoi,

Trosgierst kan geen kwaad hoor ze vinden het leuk om mee te spelen. Je kan ook nog even op mijn side kijken even bij vanlkje 2 naar Suske of Wiske daar kan je naar hun opvoed verhaal gaan. Meschien heb je er wat aan.

Groetjes
Ed

moon_midushi


moon_midushi

maar ik heb het kleiner moeten maken hoop dat je het nog goed kan zien..

moon_midushi

27 maart 2005, 20:13:07 #21 Last Edit: 1 april 2005, 09:16:18 by Paul

moon_midushi

en nog een klein vraagje kan het kwaad dat ik paulie veel beet hou dan zit hij bij me  en hij slaap in een bak nog niet in een kooi is dat goed ???/

Riny

Hallo Moon_Midushi
Allereerst wil ik je zeggen dat ik veel ervaring heb met handopfok en je ook graag wil helpen.
Maar sorry ik kan hier ook heel boos om worden.
De kweker daar heb ik geen goed woord voor over .
Mijn jonkie's zijn mijn kindjes ,en die gaan hier pas weg als ze zelfstandig zijn of hooguit 1x daags nog wat bijgevoerd moeten worden,als de toekomstige eigenaar dat graag wil.
Maar dan wel met duidelijke aanwijzingen.
Maar jou begrijp ik ook niet.In je profiel heb ik gezien dat jij al geruime tijd lid bent van ons forum.
Dan ga je je toch informeren over zoiets,er zijn al zo vaak discussie's hier over gevoerd.
Door deze dingen komt handopfok in een heel kwaad daglicht te staan en worden mensen die er wel verstand van hebben vaak aangevallen.
Sorry het is een hele preek geworden ,maar ik zie te vaak dat
(in dit geval een valkje) hiervan de dupe wordt.
Verder hoop ik dat alles goed gaat,en als ik je ergens mee kan helpen doe ik dat graag.
Groetjes en succes Riny :( :( :(

Ed

Hoi,

Foto ziet er goed uit hoor als ik het zo ziet is het een witkop lijkt veel op mijn Suske en ziet er ook ouder oud dan 4 weken.

dit is mijn suske van 4 weken



groetjes
Ed

Ed

En het kan geen kwaad hoor dat je hem veel bij je houd en dat hij nog niet in een kooi zit. Maar kijk uit ze kunnen vliegen hoor die twee van mij vlogen al aardig door de kamer dus kijk uit voor gevaren.

groetjes
Ed

moon_midushi

ten eerste  ik ben al een tijdje lid maar ik wist wel dat ik een valkje zal krijgen maar dacht net zo als donny dat hij al zelfstandig zal eten  of een beetje en dan maar een klein beetje voederen. en ik heb gemerkt dat paulie nog niet kan vliegen is ook nog een beetje haar evenwicht kwijt zo nu en dan .

Riny

Hoy Moon_Midushi
Dan denk ik dat Pauli jonger is als jij denkt.
Toch zou ik die kweker nog eens iets laten horen want ik vind dit geen stijl.
Als je hulp nodig hebt geef je maar een gil.
Succes Riny :D :D :D

moon_midushi

en ik had aan die  genen door geven dat ik wel een jongkie wilde om het tam te maken,want donny is ook erg tam. dus ik dacht met een beetje bijvoederen is het valkje er aan gewendt dus moet het gewoon kunnen en dan weet je ook welke voeding ze krijgen en eten maar deze kwam dus net van  de moeder af maar ik ga er alles aan doen om paulie groot te krijgen.

moon_midushi

ik weet niet precies waar die kweker zit maar die mensen waar ik paulie van gekregen heb wel en die hebben zo hun best gedaan vindt het wel rot voor hun, maar volgens mijn is het heemskerk maar weet niet precies ik kan het wel vragen.