17 juni 2025, 19:52:01

Pepper & Snowy

Gestart door Astrid, 26 maart 2005, 19:21:09

« vorige - volgende »

Cor_en_Petra

9 april 2005, 17:05:21 #60 Last Edit: 9 april 2005, 17:07:02 by Cor_en_Petra
Citaat van: Redcheeks op  8 april 2005, 21:43:43
:-[ :-[
Ik zal er nog een nachtje over gaan slapen, oké.
volgens mij heb ik wel fans, dus ik maak misschien wel kans,

En Cor & Petra willen alleen maar dat ik meedoe om dan een kusje van mij te kunnen krijgen  :P
Broer ik weet niet waar je woont in Amerfoort maar ik wil je
zowiezo wel wat lekkers opsturen  :D

Eehh tandenstoker, nee nog niet geprobeerd, ik heb wel van haar ronde gouden oorknopjes een soort golfbal gemaakt,
toch harder in die dingen gebeten dan ik had verwacht  :o,
zonde hé van die oorknopjes  ;D
[/color]

Heeeee Peppertje!

Natuurlijk heb je fans! Dat zag je gisteren wel he, toen je je zo aarzelend kandidaat wilde stellen als fotomodel! Meteen zoveel reacties, leuk toch!!!
Enne... dat kusje klopt, maar dat is met name voor mij en niet voor Cor en Petra (die kunnen elkaar wel zoenen, ik zoek nog iets zoenbaars....alleen in zo'n kooi is maar niks!)

Nou meid, je bent lekker bezig als je Astrid's oorknopjes zo misvormd hebt.... dat doe ik nou nooooooooit  ;) Wel dus... ik heb Cor's oorbel inmiddels al -tig keer uit zijn oor gehaald en dan moettie elke keer weer zoeken naar zijn achterkantje, hahahaha! Ook heb ik zijn achterkantje al een keer flink misvormd zodat het niet meer werkte! Bij die van Petra lukt dat niet zo makkelijk, die zijn wat groter, maar die kettingen zijn ook erg verleidelijk!

Veel liefs van Cheeky  enne... groetjes aan Ruud en Astrid van Cor en Petra

Astrid

Hoi Cheeky,

Bedankt broer voor je leuke reactie,
daar zijn we familie voor om elkaar te ondersteunen
en te helpen en indien nodig streng toe te spreken   :)

O jee, arme Cor (hahahahaaaa) ik zie het al helemaal voor me, zo die oorbel eruit, nou Astrid heeft ze thuis niet meer in.

Ik heb weer wat nieuws uitgevonden, in m'n kooi hangt een touw in drie ringen onder elkaar, als ik in de onderste ga zitten en dan helemaal naar beneden ga met m'n koppie
en ik steek mijn vleugels er weer uit kan ik heel hard
met mijn vleugels klapperen, is wel grappig om te doen  ;D

Groetjes van Pepper

Cor_en_Petra

Heeeee little Sister!!!

Leuk he die drie ringen! Ik heb er ook van gehoord. Ik krijg nog een grote ring in mijn kooi van touw... maar die moet (net als de wilgentakken) nog worden gekocht. Mijn baasjes zijn niet zo snel als de jouwe  ;D

Ik ben nu heel druk bezig met Gizmo. We zijn elkaar net heeeeeeel dicht genaderd totdat Gizmo wegliep.... Ik geloof dat we best vriendjes kunnen worden als ze niet meer zo bang voor me is!

Cya,
Cheeky

Astrid

10 april 2005, 21:06:18 #63 Last Edit: 30 september 2005, 19:17:50 by Astrid
Citaat van: Cor_en_Petra op 10 april 2005, 00:11:28
Heeeee little Sister!!!

Leuk he die drie ringen! Ik heb er ook van gehoord. Ik krijg nog een grote ring in mijn kooi van touw... maar die moet (net als de wilgentakken) nog worden gekocht. Mijn baasjes zijn niet zo snel als de jouwe  ;D
Cya,
Cheeky

Hey BB Cheeky,

Ja joh zijn heel leuk, zo'n grote is ook heel leuk natuurlijk,
ik hoop voor je dat je  'm snel krijgt.

Ben trouwens wel trots op je Cheeky, eindelijk in bad

Als ze het nog niet hebben gelezen moeten ze maar even in
je dagboek gaan kijken.

Ik heb me vandaag toch een goeie vlucht gemaakt,
er zitten twee kamers naast elkaar een kleine waar de computers in staan en een grote waar mijn kooi in staat,
ik ben zo de kleine kamer uitgevlogen, de vierkante hal in,
en toen linksaf de grote kamer in en daar ben in dan beland
helemaal aan het einde van die kamer op de bank, het is toch
wel zo'n tien meter en dan ook nog met een moeilijke bocht erin, ze waren bij mij thuis aardig onder de indruk in ieder geval.

Wat vinden jullie er van ??

Groetjes van Pepper

Cor_en_Petra

Heya Pepper!

Wat goed van je zeg, zo'n grote vlucht in je uppie! Knap hoor, zo'n bochtje maken! Goed voor je "wegligging"  ;D ;D ;D

Ja, vandaag is me het daggie wel hoor. Eerst het badderen en nu net (nog steeds) mijn zus ontmoeten! Wat leuk was dat joh om samen te spelen en te vliegen!

Veel liefs (morgen schrijf ik langer hoor!)

Cheeky

Astrid

Hey Cheeky,

Bedankt voor je compliment,
maar ja daar heb je ook een grote broer voor  :-*

Jeetje, ben me daar toch net geschrokken had het bijna bij spoed willen zetten  ;)

Ze hebben een hele grote hondenkop van gips aan de muur hangen die is echt levensgroot, dus Astrid gaat met haar hand omhoog om te kijken of ik er op wil gaan zitten, dus toen ik vlak bij die hondenneus kwam ben ik me toch geschrokken en vloog in paniek naar de andere kant van de kamer,
het leek haar ook een leuk plekje voor een foto, maar dat gaat dus echt niet lukken.

Poe poe, moet even bijkomen hoor !!!!

Groetjes,
Pepper

Cor_en_Petra

Heya Little Sister!

Wat hoor ik nu, schrik je van grote gipsen hondekoppen??? Het beweegt toch niet, wat maakt het je uit??? Misschien komt die angst nog uit een vorig leven van je  ;) ;D toen je hondje was??? T'zou toch kunnen??

Blij te horen dat Astrid en Ruud het ziekenhuis niet hebben moeten bellen! Volgens mij zijn ze niet zo snel met ziekenwagens voor valkparkietjes  :) Maar als het nodig is, mag je mij altijd bellen hoor, waar heb je anders je Big Brother voor?  :-* :-* :-*

Veel liefs van
Cheeky

Astrid

11 april 2005, 19:33:05 #67 Last Edit: 4 februari 2006, 23:39:30 by Astrid
Hey Cheeky,

Ja ja jij hebt makkelijk praten, wil wel eens weten
of dit bij jouw geen indruk maakt.

Groetjes,
Pepper

PB

Hoi Pepper,

Wat heb jij ook alweer veel meegemaakt de laatste tijd zeg!
Heb net weer even al je avonturen bijgelezen!
Ik zou ook bang zijn voor die bozige hond! Daar wil je toch niet mee op de foto ;D

Nou veel plezier met al je speeltjes en met Ruud & Astrid.
Ik zal je ontwikkelingen en avonturen blijven volgen!

Groetjes,
Petra en Taxco

Astrid

Hoi Petra & Taxco,

Leuk dat jullie ook ons dagboek hebben gelezen en
daar een reactie op hebben geplaatst, we kennen hier
nog niet zoveel mensen en valkjes, maar dat zal over een
tijdje wel anders zijn (hopen we  :) )

We zijn meteen even gaan kijken in jouw dagboek.

Sterkte met het wachten op ?? ?? ??

Groetjes,
Astrid

Astrid

12 april 2005, 19:36:31 #70 Last Edit: 4 februari 2006, 23:39:44 by Astrid
Hallo allemaal,

Ze zijn weer zo trots op me,
als ik bij hun zit en ik moet een poepje doen
klim ik snel via hun arm naar beneden of vlieg snel even
ergens naartoe om het dan ergens neer te leggen.

Zijn er meer valkjes die dit doen ??

Hier onder een foto van een lekker kroelmoment.

Groetjes,
Pepper

Cor_en_Petra

Heya Astrid,

Nou Cheeky NIET hoor, die laat zijn poepjes vallen waar het hem maar uitkomt... zoals je inmiddels al hebt gelezen, laat hij ze bij voorkeur boven op Cor vallen, maar tegenwoordig kijkt-ie niet zo nauw meer en ben ik ook al regelmatig ondergepoept! Misschien dat Pepper hem het goede voorbeeld kan geven?  ;D

Mooie scherpe foto van Peppertje! Wat een lief kroelmoment! Knuffelkont!

Liefs van
(Cor en) Petra

Enne... Cheeky laat Pepper weten dat hij haar een dikke  :-* geeft!

Astrid

Heey Peet,

Nou Pepper doet het ook maar sinds kort
een dag of twee dat het me echt begon op te vallen.

Misschien dat het bij Cheeky ook nog komt,
ik weet ook niet of meer valkjes dit doen ?

Peppertje zit inmiddels op stok maar ik weet zeker dat
ze twee dikke  :-* :-* aan Cheeky zou willen geven.

Groetjes,
Astrid

Cor_en_Petra

Heeeee Astrid!

We hopen dat je gelijk krijgt en dat ook Cheeky zijn poepjes niet meer op ons laat vallen, maar ik moet het eerst nog zien! Volgens mij hebben wij de grote pestkop uit de familie ;D ;)

Een tweede wordt alleen wel steeds verleidelijker, zeker toen het zo leuk ging samen met Queeny... maar goed, eerst moet Cheeky wel goed tam zijn en deuntjes kunnen fluiten, want zodra er een tweede is, zien ze jou niet meer staan (dat zag je duidelijk op de beruchte reunie-middag/avond!)

Groetjes van Peet

Lin

Hey,

Bij mij poepen ze ook gewoon op mijn schouder. Daarom heb ik altijd een handdoek over mijn schouders.  :D

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)