3 mei 2025, 14:59:33

Pepper & Snowy

Gestart door Astrid, 26 maart 2005, 19:21:09

« vorige - volgende »

Lin

Al een tijdje geleden, maar hoe gaat het hier???

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Joyce28

Mooie valk is Snowy hoor,wauw!
Gaat het goed saampjes?

Gerda

Hoi Astrid, Ruud, Pepper en Snowy,

Lang niet van jullie gehoord?? Gaat alles goed, of genieten jullie van een lange vakantie??

Ben benieuwd hoet het gaat!!!

Groetjes Gerda

Lin

Ankie

Hoi,

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met het zusje
van Cheeky & Zazou gaat. Het is al heel lang geleden dat we iets hebben vernomen .

Groet van Ankie

Astrid

Hallo allemaal,

Wat lief dat jullie aan ons denken en belangstelling hebben
om te weten hoe het hier gaat.

Pepper en Snowy zijn een apart stel, ze kunnen eigenlijk niet
zonder elkaar, maar te dichtbij elkaar is nog niet goed.
Snowy is wel mooi aan het zingen voor haar, maar Pepper is
nog niet aan iets meer toe.

Pepper is zo goed als uit de rui, en is ontzettend mooi en zacht geworden en heeeel erg lief, een echte knuffelkont.

Snowy zit nog in de rui en is aan het puberen, soms wat bijterig, maar ook een zooo lief en een knuffelkont.

Groetjes,
Astrid

Gerda

Hoi Astrid,

Fijn om goede berichten van jullie te horen. Ik kan me voorstellen dat je wat minder op het forum bent hoor. Het kost veel tijd om alles bij te houden.
Maar als je af en toe een leuke foto wilt plaatsen ben ik tevreden. Je maakte echt van die mooie van Pepper met Aga vriendje. Misschien kun je een keertje meedoen met de fotowedstrijd hier (zie divers). Bij het thema "Valkje met ander vogelvriendje" win je vast!!

Groetjes Gerda

Lin

Hey,
Inderdaad wel een apart stel. Maar alles beter dan de hele tijd ruzie. Wat fijn om te horen dat Pepper zo lief is alleen snowy mag niet zo bijten hoor!

Groeten, Lin

Petra op het werk

Leuk dat je weer in je dagboek bent gedoken, Astrid! Ook Cheeky heeft de verhalen en foto's van Pepper gemist, maar ik respecteerde ook je reden dat je er even geen zin in had om te schrijven, vandaar dat wij ook niet hebben aangedrongen en je even "met rust" hebben gelaten.

Ben heel benieuwd hoe Pepper en Snowy er nu uit zien!
Foto's!!!  ;D

Groetjes,
Petra

Astrid

Christine

Alles goed hier met jou en de valkjes??

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Petra en Cheeky

Dat was wel het kortste berichtje dat ooit in dit forum is gepost, alleen een puntje...! Hahaha, vast een vergissing!  ;D
Ik ben heel benieuwd hoe het nu met Pepper en Snowy is!

Groetjes,
Petra

Ankie

Rianne

Het is niet veel, maar het betekend wel dat je hier af en toe nog komt kijken toch? :)

Astrid

Hoihoi,

:-[  :-[  :-[  :-[  Oeps,

Er is inderdaad iets mis gegaan, met twee valkjes op je toetsenbord gebeuren er soms rare dingen !!!

Het gaat hier goed.

Snowy & Pepper zijn al de hele week aan het wipwappen,
we zullen eerdaags wel eitjes kunnen verwachten, maar ze
zijn nog steeds niet knuffelig tegen elkaar wat ik wel erg jammer vind, misschien dat het in de toekomst nog kan veranderen, ik hoop dat in ieder geval wel.

Groetjes,
Astrid