17 mei 2025, 01:27:56

valkenparade 1e ronde van 2005

Gestart door boezempje, 26 maart 2005, 16:12:03

« vorige - volgende »

boezempje

hai

de foto's van de kleinen.

essie

Rianne

gonnie

:D :D :D :D :D :D

OOOHHH, wat schattig zeg , de rest zal wel snel volgen.

Sucses Gonnie

Anita1

;D ;D ;D felieeee essie,met je prachtige jonkie!!!
en nu de rest.knufff anita

Marianne

Hoi Esther,

Gefeliciteerd met je nieuwe kleintjes.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

boezempje

hai

dank je allemaal
de kleinen wordt goed gevoerd gelukkig

essie

Lin

he Es,

Kreeg weer geen melding dat er een nieuw bericht was geplaatst.  >:( Snap er niks van. wat ontzettend lief dat kleintje van coc en benji . Gefeliciteerd en dat ie net zo mooi mag worden als de kleintjes van je vorige nest. en ook nog gefeliciteerd met je andere eitjes. Ik ga weer elke dag stalken, want ik wil het niet missen!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

boezempje

hai lin

dank je meis je mag me wel stalken hhahahaha

gr essie

zazoe

Gefeliciteerd met het kleine donsje!  :-*

Mandy

Gefeliciteerd met het kleintje, hopelijk blijft het allemaal goed gaan en wordt het een mooie gezonde valk. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

boezempje

hai

ik heb net ff gekeken in het blok en baby valkje 2 is geboren  ;Dalleen hebben de meesten donkeren ogen en deze heel licht,

en bij boyd en angel zijn alle 4 de eitjes bevrucht

nu de rest nog

essie

gonnie

Hoi Essie

Gefeliciteerd :D :D hopelijk blijft het allemaal zo voorspoedig gaan , zoals het nu gaat , Wanneer verwacht je dat het eerste ei van angel  en boyd uitkomt, en een foto zit er zeker nu nog niet in van benji met haar kleintjes , maar ben zeer benieuwd ook naar al je andere valkjes , want je hebt pracht exemplaren, maar dat wist je al. sucses

Groetjes Gonnie

Anita1

;D felieee met je 2e jonkie,micchien heb je wel een lutino,als deze geen donkere oogjes heeft.
zou gaaf zijn!
veel genieten meiss knuff anita

boezempje

hai anita

jaa denk het wel dat het een lutino is want coco is een cinnamon lutino dus kans is er wel.ik heb wat foto's gemaakt maar ze zijn niet super gelukt.

volgenden foto zijn beter.

baby 1

de mamma

baby2

baby2

essie

gonnie

inderdaad beetje onduidelijk maar we zien het toch wel , ;D erg lief  ;D diet is altijd zo leuk om te zien ,dat is echt genieten.

groetjes gonnie