Wat vinden jullie van mijn nieuwe kamervoliere?

Gestart door es, 25 maart 2005, 18:38:07

« vorige - volgende »

margreet

hallo Esther,

Mijn man heeft ook niet zoveel op met mijn vogels, ik ben begonnen met een plastic parkietje waar je een batterij in moet doen, die had ik op de kast gezet en aangezet toen hij thuiskwam, je had zijn gezicht moeten zien. Hij ging toen overstag. eerst 1, toen 2, op dit moment 6 parkietjes (niet allemaal in de kamer hoor) en 2 valkparkieten, nu met drie jongen waar ik er een zelf van houd, dat worden er dan 4 want drie is niet leuk. Mijn advies, het zijn jouw beesten, zorg er zelf voor, geen overlast, alles goed schoonmaken dan lukt het vast wel. Mijn man heeft zich bij de situatie min of meer neergelegd omdat hij er weinig last van heeft.

groetjes Margreet

es

Hoi Margreet,

Is ook zo mijn man legt zich er ook al bij neer.
Hij zegt het zijn jouw beetsen en ik ben daar voor te wienig thuis, dus ga je gang (met mate). :-* :-* :-*
Heb eerst gekeken voor een kooi en gebeld om hem op te halen en toen pas verteld daarover ;D ;D ;D.
Alleen wil hij geen valkjes meer en vindt hij grasjes veel leuker. ;) :)
Nou ik vind het prima. 8)
Misschien ooit weer valkjes maar nu is het niet de goeie tijd. :-\

Ed

Hoi Esther,

Wat lees ik nou weer ga je nu toch weer vogeltje nemen en je dacht ik begin dit keer klein. ;D
2 grasjes leuk hoor wanneer komen ze je kan er altijd wel weer een valkje bij nemen.  ;D

Groetjes
Ed

Lin

He,

mooi dat je hem gaat halen. Laat je even een foto zien als alles in de kooi zit?

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

Ha die Ed,

Ja ik vind het toch nog wat stil in huis, maar mijn man wil ECHT geen vlakjes meer.(vorlopig dan hé!) :P :P :P :P
Ik zou vandaag de kooi ophalen in Leiden, nou dus niet heb er 1,5 uur in de file gestaan en nog niet eens op de helft. :o :o :o :o
Ik ga de kooi nu woensdag ophalen.(nouja kooi, klein paradijsje). ;) ;)
De grasje moeten nog geboren worden, zijn nog niet eens in de maak. ;)
Ik ga volgende week naar Annemieke toe om te gaan kijken, dus moet nog wel eventjes wachten.
Groetjes Esther

Hoi Lin,
Het duurt nog eventjes voordat er iets in zit, speeltjes wel volop maar grasjes nog niet, zijn nog in de maak ;D ;D ;D
eventjes geduld nog dan.
Groetjes

Lin

Nou ja dan kan je mooi alles voorbereiden. Beter dan te snel!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es


tommy

hoi es
je kan ook morgen komen kijken hoor
Ik woon om de hoek van leiden.
Laat maar even weten
anders kom je morgen en ....
hahaha.
Kan je er nog even over nadenken wat je wil.
Grt Annemieke
ps een bakkie doen alleen is ook goed hoor.

es

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
KAN IK NIET MEE NAAR HET FEEST MORGEN,DAN KAN IK HET GOED COMBINEREN MET VOLIERE-ZITTEN. ??? ??? :P :P :P
hihihihihihihi  :D :D

tommy


Ed

Hoi Es,

Ik vind het wel leuk hoor dat je weer vogels neemt grasjes zijn ook leuk. Ik heb ze ook gehad lang geleden.

groetjes
Ed

es

 ;D ;D ;D ;En was het leuk, jajaj valkjes zijn leuker dat vind bijna iedereen. :P :P
Gelukkig mag ik van mijn man grasjes, hij vindt hetzelf leuker.
Ooit word mijn hart gevuld met valkjes. :-* :-*

Paul

Hoi Esther,

Grasjes zijn ook heel erg leuk hoor zeker als ze tam zijn .
Het is gewoon een heel ander soort vogel maar je kan er zeker ook een hoop plezier mee hebben.
Ik heb zelf 1 grasje die niet tam is helaas maar hij zit best naar zijn zin bij de valkjes en wil eigenlijk amper de kamervolliere uit.
Ik moet soms wel om hem lachen hij doet ongeveer het geluid na van wipwappende valkjes dus dan kijk ik en dan is er helemaal niks gaande  :D

Groetjes, Paul

es

Hoi Paul,

En ze krijgen het zeker prima naar hun zin in hun nieuwe domein. :)
Zeker weten. ;)
Heb het heel erg naar mijn zin op de site, dus daar ben ik niet meer van weg te slaan. ;D
Wel heb ik nu ik nog geen grasjes heb, de neiging om te gaan kijken naar valkjes die wegens omstandigheden weg moeten.
Maar weet ook dat dat niet opschiet. :-[
OOIT komt er een dag.... :D

tommy

Hoi es

Misschien is die dag al sneller dan je denkt.

Als je dit nog leest voor je naar leiden gaat bel me dan nog even. Het feest gaat niet door vanavond, dus je kan gewoon een bakkie komen doen.

grt Annemieke