14 mei 2025, 03:44:17

eerste jonkie geboren

Gestart door bianca26, 23 maart 2005, 07:16:36

« vorige - volgende »

trienke

Gefeliciteerd met je jongen bianca

veel succes
Groetjes Trienke

Anita1

;D ;D knuffel de kleintjes maar lekker.leuk heeej 4 jonkies.hardstikke goed voor de 1e keer!
fotooooos??
knufff anita :-*

bianca26

hoi hoi

ik zal der morgen een paar fotootjes van nemen. okidokii? was dat vandaag vergeten.

margreet

hallo Bianca,

Nog gefeliciteerd, 4 jonkies een goed begin, geniet er maar van het gaat snel genoeg.

groetjes Margreet

bianca26

hoi
heb probleem. mijn vier jonkies zitten nog int broedblokje maar een andere pop zit er nu ook in in dat zelfde blokje wat moet ik doen? ik vind dat de ouders van de jonkies ze niet intensief voeden of moet dat ook niet constant?

Paul

Hoi Bianca,

De ouders zullen niet de hele dag door voeren dan zouden de jogen dat eten niet kunnen verwerken zoveel zouden ze dan krijgen.
Maar let goed op de kropjes als die steeds vol zijn dan word er goed gevoerd.
Soms gaan andere valkjes wel eens het blok in en in sommige gevallen voeren ze zelfs mee maar let er wel even op wat ze doen in dat blok bij de jongen.
Het beste is ook om ze elke dag even te wegen dan kan je hun gewicht in de gaten houden.

Groetjes, Paul

bianca26

hoi
ik had effe een vraagje; hoe kan ik de fotootjes van mijn jonkies bij mijn berichtjes zetten??? kan mij aub het iemand uitleggen?? dank je

groetjes bianca26

KoosjeTweety

Bianca, je kan ze hier op deze site uploaden. Mits ze niet te groot zijn :)
Zie boven knopje upload.

Je kan ze ook via een eigensite bv uploaden en dan [img ]http://adresfoto[/img] doen.

succes
9 Weken te vroeg!
Maar ze maakt het goed

Paul

Hoi Bianca,

Je kan bovenaan op de pagina op de knop help drukken daar word wat verteld over het uploaden.
Ook heb ik er zelf een stukje over geschreven met foto's erbij dat kan je HIER vinden.

Groetjes, Paul