2 augustus 2025, 14:10:02

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Mariska

Hoi Lieve Peet,

Ik hijs je wel even op hoor zodat je niet vergeten word ;)
Ik hoop dat alles goed met je gaat?
Hier nog geen nieuws en geen EITJE, maar als het zover is hoor je van mij via IM :D ;)

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

~Natas~

Ik zie Petra.........

Dus kom maar op met de verhalen van Cheeky en Chara.
Hoe is het nu met de verhuizing?

Groetjes,

Natas, Joepie & Jesse

Riny

Hoy petra
Ik mis je op het forum.
Zijn jullie al aan het verhuizen dan,en heb ik iets gemist?.
groetjes Riny :D

Valerie

Ik hijs ook maar eens even op.
Ben je de verhuisdozen al zat, Peet?
Nog even doorzetten. Daarna kan je genieten van jullie nieuwe huisje en ben je het harde werk ook zo weer vergeten. ;)

Valerie

Hoi Peet!

Ik zie jou wel!  ;D Alles goed ten huize Petra, Cor en de beestjes?  :)

Petra en Cheeky

4 januari 2006, 16:38:54 #2405 Last Edit: 4 januari 2006, 16:41:47 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ha Allemaal!

Bedankt voor het hooghouden van ons dagboekje en voor de lieve berichten en wensen! Uiteraard wensen wij jullie ook het allerbeste toe voor 2006!

Zoals ik al schreef de laatste keer, staat mijn hoofd momenteel allesbehalve naar het forum! En dat voor een forumverslaafde... dat is toch best ernstig!  :D Nee, even serieus... de verhuizing zelf is er nog lange niet, pas mei/juni naar verwachting. Maar ons huis moet nodig in de verkoop en voor dat het zover is, moeten er heel veel dingen gebeuren, waaronder heel veel spullen uitzoeken en weg doen, zodat alles ruimer lijkt. Onze zolder moet dus gewoon bijna LEEG!!!

Gelukkig lijkt er nu een beetje schot in te komen. Zaterdagmiddag komt een collegaatje met haar vader en een busje en die nemen allerlei rommelmarktspulletjes mee. Daarna laat ik de kringloop komen en als laatste de ROVA voor het grove vuil dat niemand wil hebben. Ik heb wat middagen vrijgenomen op mijn werk om de boel verder uit te zoeken en daarna schoon te maken... Er moet hier en daar nog wat in huis en in de tuin gebeuren en als laatste nog wat papierwerk en uitzoekwerk voor het nieuwe huis.... dan heb ik pas wat rust in m'n kont om weer lekker een lange avond met de laptop op schoot op het forum rond te waren....!!

Dit even zodat jullie een beetje weten wat er speelt. Het lijkt misschien heel eenvoudig, maar zonder in detail te treden, kan ik zeggen dat onze omstandigheden ietsje anders zijn dan bij de meeste stellen, wat het toch even veel zwaarder maakt.

Goed dan nu waar jullie natuurlijk allemaal op wachten, een foto! Tja.. het is er maar eentje, want de camera ligt inmiddels ook een beetje in de motteballen, hahaha! Maar goed, ik ga mijn best doen om dat binnenkort weer te veranderen!

Liefs,
Peet

Chara says: Hi !!!

Valerie

Hi Chara, mooie meid! Wat zie je er weer superknap uit!
Als Peppie dat ziet, gaat hij beginnen fluiten hoor. Dan wil hij je versieren, want hij's zo verliefd op je.  ;D

He Peet,
Doe je wel een beetje rustig aan? Niet te veel tegelijk doen eh. Anders zitten je schouders zo weer vast.  :-*

Petra en Cheeky

Zitten ze al, maar dat went!  :-\ :-X ;) ;D

Petra en Cheeky

Met de valkjes gaat het trouwens supergoed, al wordt Chara al net zo'n eigenwijze donder als Cheeky! Wat dat betreft geldt het spreekwoord: waar je mee omgaat word je mee besmet!!!  ;) ;D

Ze vliegen met zijn tweetjes als straaljagers door het luchtruim... ontwijken tenauwernood hoofden, leuningen en kasten en verliezen elkaar geen seconde uit het oog! Het is heerlijk om te zien hoe ze van elkaar genieten, al kan Cheeky af en toe lekker humeurig zijn en naar Chara happen, Chara laat zich niet zo snel uit het veld slaan en staat haar vrouwtje!  :P

De nieuwste rage is op onze hoofden gaan zitten en dan naar elkaar kakelen... Mijn haren zijn al bijna rasta geworden na alle schoonheidsbehandelingen van Chara.... maar desalniettemin... Cor en ik genieten nog dagelijks van de twee doerakken!

Eitjes en wipwappen zijn taboewoorden hier in huis! Het motto van Cheeky en Chara is: Kroelen, slapen, spelen, vliegen, eten.... en dan eigenlijk in de omgekeerde volgorde!!!

Tot zover het valkjesnieuws!!!

Peet

Monky

Hi Petra,

Fijn dat je weer even een gaatje hebt gevonden om wat te schrijven. Wat een heeeerlijke foto van Chara  :-* Dat smaakt eigenlijk naar meer...  ;D

Ons huis staat ook op mei/juni dat we erin kunnen... Wij zijn nog niet begonnen met uitmesten, maar willen daar wel deze maand aan beginnen. Die berg met werk staat dus nog op ons te wachten  :P
En geloof me...we hebben heeeeel veeeel troep. Wij hoeven ons huis dan niet te verkopen, maar we hebben denk ik die tijd wel heeel erg hard nodig hahaha.

Doe het rustig aan, hè. Werk je niet over de kop. Het forum is geduldig... meestal... ;D

Groetjes,
Monky

Mariska

Hoi Peet,

Je hoeft ook niks uit te leggen en in detail te treden ;)
Ik snap echt precies wat je bedoeld.
En als je van je af wil babbelen weet je me te vinden he?!
Denk ook een beetje aan jezelf al is dat soms heel moeilijk ;)

Gelukkig gaat het met C&C allemaal goed en eitjes en nestjes kan je er nu zeker niet bij gebruiken dus wees maar blij ;)
En ik las over rastaharen, wat herkenbaar ::) ;D
Maar wel heerlijk toch die behandelingen :D

Liefs
Maris!! :-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

gonnie

Hoi Petra

a ,ja ,een verhuizing hakt er behoorlijk in , je verzamelt dingen en daar wil je nu weer vanaf, en daar gaat veel tijd in zitten, gelukkig begin je er op tijd mee dan kan je het op je gemakje doen , leuke foto trouwens van Chara , wel op tijd tijd voor jezelf proberen te nemen ja.
Groetjes gonnie

~Natas~

Hey Cheeky en Chara,

Ach ja mijn hoofd staat op dit moment om Jesse weg te hebben uit mijn kooi.
Ten eerste pikt ze al mijn eten weg, en eet al het lekkers eruit.
Ten tweede krijgt ze ook meer aandacht en dat pik ik niet, dus als ze haar aan het kroelen zijn kom ik er ook bij  ;D
Maar ik moet ook zeggen dat het wel gezellig is hoor met z'n tweetjes.
Alleen wil ik soms wel wat meer, maar helaas moet Jesse er nog niks van hebbe.
Cheeky snap jij dat nou  ???
Oh ja Chara je bent nog steeds een BEAUTY hoor  :D

Groetjes,

Joepie

Ankie

Hoi Peet

Er komt altijd heel wat kijken bij een verhuizing en zeker als je ook nog een huis moet verkopen !!! Maar dat gaat vast helemaal goed komen en straks zit je lekker met allemaal nieuwe spulletjes en dan mogen Cheeky en Chara weer opnieuw de boel gaan verkennen. Is ook we leuk !!
Maak je niet te druk ,want het gaat vast helemaal goedkomen . ;D

Knuf aan Cheeky en Chara !!! :-*

:-* van Ankie

Caroline

Hoi Peet,

Leuk om weer eens even van je te lezen. En wat een mooie foto van Chara.
Heel veel sterkte met de laatste werkzaamheden.

Tot gauw!!

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.