4 augustus 2025, 00:29:46

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

Valerie

He Peet!

Alles goed? Ik zag je weer op de 2de pagina en dat kan ik niet toestaan eh? ;)
Heb je de brievenbus goed in de gaten gehouden?  ;D Ik hoop dat wat er in zit nog heel is, als je ziet hoe ik het heb moeten inpakken.  :P

Petra en Cheeky

16 december 2005, 09:26:00 #2281 Last Edit: 16 december 2005, 09:34:02 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Ik had je gisteren al gemaild Val, maar misschien issie niet aangekomen?  :-\ Daarom hier ook nog even:

HARTSTIKKE BEDANKT voor je kadootje!

Ik vind de kerstboomvlinders echt supermooi! (en ze waren nog heel hoor)!
En zo persoonlijk uitgezocht omdat je wist dat ik gek op vlinders ben! Lief van jou en Han!!!!!!!  ;D ;D  Ik was echt heel blij verrast!!! Waar heb ik dit aan verdiend? Lieeeeeeffff!!!

Liefs,
Peet

N.B. Verder gaat het goed met mij hoor... alleen gisteren 100 gevulde eieren gemaakt voor een groot feest tot diep in de ochtenduurtjes, dus ik ga zo nog weer even terug naar m'n bedje...! Was wel heel gezellig en de eieren zijn schoon op gegaan, dus ik had eer van m'n werk!!! Ik kom vanmiddag wel weer een keertje online en bekijk dan ook jullie dag- en verhalenboeken!

Valerie

:-[ Ik heb mijn mail nog niet gecheckt.  :-[ Ik krijg ook zo weinig mail op dat adres (is echt m'n privé, waar ik ook geen spam op wil, dus weinigen hebben dat). Zo even kijken, maar.
Dus het was wel gezellig gisteren?  :)

Petra en Cheeky

Nou en of... het bewijs is geleverd dat je ook zonder alcohol een hoop fun kunt hebben en enorm gek kunt doen!!! Hihihi! Ik was dus de bob.... maar wel vrijwillig hoor!  ;) ;D

Valerie

HAHAHA, zal wat geweest zijn, daar. Cor aan de zuip gegaan?  ;D

Petra en Cheeky

Ik had het over mezelf hoor met gek doen!
Maar Cor heeft inderdaad de pilsjes goed kunnen vinden!
Het was ook heel erg gezellig!

Valerie

Dat had ik ook wel door. Maar jij was BOB, dus nam ik aan dat Cor wel aan de zuip ging. Alhoewel niet elke man aan de zuip gaat.  ::)   :P

gonnie

Hoi Petra en Cor
Ben blij dat ik Cor wat vaker op het forum zie , je reageert altijd zo goed vind ik, en verwijst de mensen naar dingen , en dat vind ik heel prettig.

Petra ben jij nog steeds ziek ?
Ik dacht dat het weer beter ging , maar ik lees ik ga naar mijn bedje weer , dan gaat het dus nog niet goed dus.
mooie foto`s , net alsof inderdaad Chara doorzichtig is , leuk .

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

16 december 2005, 11:46:26 #2288 Last Edit: 16 december 2005, 11:52:13 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Nee hoor Gonnie, niet ziek! Wel om 3.15 uur naar bed gegaan (na het feest) en om 7.30 uur al weer wakker, dus gewoon alleen even bijslapen!  ;) ;D Maar lief dat je zo bezorgd bent!
Peet

Enne, Val... Cor heeft 'm inderdaad aardig geraakt, maar was niet dronken. Dat vind ik zelf altijd vervelend, als mensen echt dronken zijn, en daar heeft hij dus rekening mee gehouden!
Liefs,
Peet

Valerie

Wat lief van Cor! :)

Riny

Hoy petra
Hoe is het bij jullie,gaat alles zijn gangetje?
Ik krijg niet alle dagboeken bijgesloft maar dat geeft niets.
Dabn kunnen jullie er vast aan wennen dat ik er in het broedseizoen bijna niet ben.
Groetjes Riny :D

Caroline

Hoi peet,

Ik wilde even zeggen dat ik weer bij ben gelezen maar verder eigenlijk niet zo veel te vertellen heb. Fijn in ieder geval dat je weer bent opgeknapt en ook nog een leuk feestje achter de rug hebt.

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ankie

Hoi

Ik vergeet jullie ook niet hoor !!!
Leuk van Val. die vlinders . Ik heb er 1 in mijn tak hangen en 1 in mijn kast !!! Ze zijn errug leuk !!!

Groet van Ankie

Kirsten

Hoi Petra,

Lekker hoor gevulde eieren,. en dat je eer van je werk hebt is altijd prettig :D
Ik ben meestal de bob,. haha maar dan kan ik ook zo gek doen, dat ze zich toch afvragen of ik niet gedronken heb, ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

hippysuus

100 gevulde eieren?? :o Wat een werk zeg..hoelang heb je daar wel niet over gedaan?

Krijg er direct zin in als ik het zo lees!

In mijn boom zitten ook allemaal vlindertjes ;D

Knuffels,
Suus