2 augustus 2025, 17:59:40

Cheeky & Chara

Gestart door Cor_en_Petra, 22 maart 2005, 23:57:55

« vorige - volgende »

valkchico

hallo petra,

na de wortel of rode peper heb je een valkje dat zo ddor kan naar een travestietenshow ;).(en dit is geen beledeging voor de travestieten onder ons)

Leuke foto's van het natte stel, is toch elke keer weer een verademing dat als ze droog zijn er toch heel anders uitzien ;).

dat het water goen is vonden ze misschien wel aantrekkelijk volgende keer stukje rode kool in het water?? (blauwe mutatie?)Je hebt gewoon valkjes die van kleur houden!

OO je hebt in de kooi dus plek voor twee extra schatjes .die krijg je dus wel vol.

gr Esther

Valerie

Mooie foto's!!!!
Officieel plek voor 4 valkjes?
Ik weet een HEEL mooi koppeltjes zitten in de dierenwinkel hier. :)  :P

Petra en Cheeky

Jullie blijven het proberen he?!  ;) ;D ::)

Maar we willen zowieso geen andere valkjes erbij! Hooguit als ze samen kleintjes zouden krijgen, dan moeten we er eens goed over denken wat we doen!

En ja, Esther... Cheeky met lipstick op is geen gezicht! Hij heeft zitten vreten van de wortel, niet normaal meer zo gulzig... ik heb geloof ik nog een fotootje, niet heel scherp, maar je kunt zien aan zijn snavel die wijdopengesperd is, dat hij er zin in had!

Komt-ie:

Cheeky lust ook worteltjes... wat lust Cheeky eigenlijk niet?!

Roosje

haha prachtig zeg :)

bobbie

Hoi Petra,

Wat een heerlijke natte vogeltjes daar  :D.

O Petra, het lijkt me zo leuk jonge valkjes. Al die verrassingseieren  ;D.  :P

groetjes, Nel :)

Monky

Hi Petra,

Wat heb je een schitterende foto's gemaakt. Echt om van  te smullen. Ik denk wel dat het eventjes duurt voordat ik je dagboek helemaal heb doorgeplozen  :-[ :P

Die laatste foto  ;D Echt dat bekkie open...hahaha.
Lekker badderen...Vanochtend had ik er een die in het waterbakje wilde zwemmen... Ik kon haar niet duidelijk maken dat ze daar te groot voor was  :D De spetters zaten tot aan het plafond hahaha.

Monky

Petra en Cheeky

@ Monky: Wat heerlijk Monique dat die van jou er ook zo'n plezier aan beleven! Spetters tot aan het plafond... dat ken ik! haha! Enneh... je hoeft echt dit hele dagboek niet door te pluizen hoor, je zit er zo in! Als je vragen hebt, of een korte samenvatting wilt hebben, is dat geen probleem! Krijg je met zo'n dik dagboek!  ;) ;D

@ Nel: Ja, Nel... het zouden zeker verrassingseieren worden, als ik kijk naar alle berekeningen van Gerda en Rianne! Pfoeh... ben er nog dizzy van!  ;) ;D Wat leuk dat het valkjesomaschap nu echt op jou aan het wachten is.... ik leef met je mee hoor!

Ik heb nu een andere kerstkaart ontworpen en wil weer graag weten wat jullie mooier vinden: de gekleurde versie of de sepiaversie?!

Of toch die van vanmorgen? Of moet ik nog verder puzzelen... het blijft leuk.. dus blijf eerlijk!!

Liefs,
Peet

Roosje

Lastig...Ik vind ze allemaal heel mooi. De sepia kleur trekt me wel, dat heeft iets rustgevends :)

Valerie

12 november 2005, 18:43:18 #1958 Last Edit: 12 november 2005, 18:46:50 by Valerie
SEPIA!!!!!!!!! WOAWIES!!!!!! Die is echt mooi! De andere... niet mijn favo kleur. ;)
Zal ik me alvast op het lijstje zetten?  :P  ;D
BTW, met welk programma maak je die?
Ik kon het een keer met MGI photosuit. Maar waar is die CD gebleven??

Kirsten

Hoi Petra,

Heb erg gelachen om de mutatieverhalen,. whaha, maar het feit blijft wel dat er inderdaad prachtige jongen uitkomen :D
Laat je niet pushen hoor ;) :D

Ik vind denk ik de sepia het mooiste,.maar ik twijfel wel erg,.
pff aan mij heb je dus ook niet veel :D

Heerlijk foto's,. en oohhh zo'n nat valkje, Gerda heeft het al weleens gezegd, maar die ruiken inderdaad zo lekker ;D

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Hoewel... die andere is wel echt een kerstkaartje, maar ikvind de kleur van de beestjes er minder bij passen.

Gerda

Citaat van: Kirsten op 12 november 2005, 18:46:38
Hoi Petra,

Heb erg gelachen om de mutatieverhalen,. whaha, maar het feit blijft wel dat er inderdaad prachtige jongen uitkomen :D
Laat je niet pushen hoor ;) :D

Ik vind denk ik de sepia het mooiste,.maar ik twijfel wel erg,.
pff aan mij heb je dus ook niet veel :D

Heerlijk foto's,. en oohhh zo'n nat valkje, Gerda heeft het al weleens gezegd, maar die ruiken inderdaad zo lekker ;D

Groetjes
Kirsten

Ja, die ruiken lekker!!!!!!

Monky

Goh, wat grappig, jouw Gizmo lijkt om mijn Zotty  ;D Ik heb alleen een katje.

Je kaarten zijn heel mooi. Ik denk dat ik die in kleur mooier vind. Meer kerst-achtig...
Mag ik je een tip geven om het nog mooier te maken?
Probeer de randen een beetje te vervagen. Vooral bij Gizmo is de rand heel goed te zien.

Ik moet trouwens zeggen dat ik helemaal weg ben van Chara  :-* :-* :-*

Monky

Bianca

Ik heb even golbaal weer je dagboek doorgenomen want die van jou gaat echt hard (in het aantal stijgende bladzijdes)

Wat een gave uitkomsten van jongen als cheeky en chara kleintjes zouden krijgen.
zowiezo 16 verschillende soorten mutaties jongen is al heel bijzonder.
Maar mij viel meteen deze op.
Bont  Cinnamon Gepareld Lutino
Jammer genoeg zie je waarschijnlijk van het bonte maar weinig, cinnamon is ook niet overduidelijk bij lutino, en ziet het er niet in het uiterlijk heel bijzonder uit maar het is wel een hele mond vol, en eigenlijk lijkt het wel hoe langer de mutatienaam hoe specialer, woahahahahaha.

Ennuh die kerstwens vind ik in het sepia ook mooier, zoels de meerderheid volgens mij, hihihihi.

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

~Natas~

Hey Petra,

Ik vind deze kerstkaart echt heel mooi geworden.
Tjee man hoe doen jullie dat toch.
Wat lees ik nou weer, wil je gaan kweken met Cheeky en Chara (grapje)
Echt geweldig hoor die badderfoto's, ze blijven altijd zo sexy als ze zo nat zijn.
Leuk hoor.

Gelukkig voor Cor dat de wonden weer mooi genezen zijn.
Nu maar hopen dat hij er geen last van krijgt en dat de wondranden niet gaan trekken.
Hier alsnog een wat leuks..........speciaal voor Cor.

Groetjes,

Natas